Discovery România anunță astăzi că, începând cu luna noiembrie 2018, Discovery Media va găzdui și gestiona vânzările de publicitate autohtonă și pentru stația Eurosport 2.
Astfel,
Eurosport 2 se adaugă portofoliului Discovery Media în România, care administra
pănă în prezent stațiile Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Animal Planet, National
Geographic, Nat Geo Wild, Bollywood TV.
Eurosport 2 va oferi clienților săi un
segment de public variat, reprezentând o oportunitate pentru diversificarea pieței
locale de publicitate.
Pentru
Discovery Media, acest lucru reprezintă o creștere a cotei de piață cu 5%, împreună
cu mărirea portofoliului local, care astfel va cuprinde opt stații TV deschise
pentru publicitate locală.
Eurosport
1 și Eurosport 2 se clasează în top zece stații TV din România în ceea ce
privește afinitatea pentru telespectatorii cu studii superioare și statut
social ESOMAR AB. Cu un target în principal masculin, Eurosport 2 se adresează totodată și publicului feminin, prin intermediul mai
multor competiții precum cele de tenis, atletism, dar și al sporturilor de iarnă.
Printre cele mai urmărite competiții la Eurosport 2 se numără:
World Snooker, cursele de ciclism și motorsport,
Liga Nord-Americană de fotbal – MLS.
„Nevoia clienților de a comunica unui public iubitor de
sport, competițiile premium disponibile, precum și diversitatea acestora, ne-au
determinat să extindem portofoliul Discovery Media. Eurosport 2 completează experiența
și pasiunea pentru sport adusă de brand-urile noastre, contribuind la creșterea
ofertei TV pe piața de media. Împreună cu expertiza echipei locale Discovery
Media ne dorim să aducem un plus de valoare clienților
care aleg asocierea cu segmentul de sport din România”, a declarat Iulia
Popa – Senior Sales Manager Discovery România.
Printre
audiențele de top înregistrate la Eurosport 2 în 2018, partida din sferturile
de finală ale turneului de la Roland Garros dintre Simona Halep și Angelique
Kerber este unul dintre cele mai bune exemple. Duelul transmis de Eurosport 2 a
avut o cotă de piață de 7.7%* atingând
un rating de 1%.
De asemenea, și meciul dintre Roger Federer și maghiarul
Márton Fucsovics din turul 4 de la Australian Open a înregistrat o cotă de piață
de 8.2% și un rating de 1%.
22
ianuarie 2018 a reprezentat un vârf de audiență pentru Eurosport 2, o cifră
record de 2% rating și o cotă de piață de 18.4% (a doua stație tv
din piață în acel interval) fiind atinsă în
acea zi în timpul meciului jucat de Simona Halep împotriva niponei Naomi Osaka,
la primul turneu de Mare Șlem al anului, Australian Open.
Acest record este
urmat foarte aproape de un alt meci de tenis din acest an de la Australian
Open, de aceasta dată între Tomas Berdych și Juan Martin del Potro, care a înregistrat
un rating de 1.4% și un market share de 6.8%.
MEDIA & MARKETING
Discovery Media adaugă Eurosport 2 în portofoliul de stații deschise pentru publicitate în România
16 octombrie 2018, ora 12:27
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
26 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
21 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
23 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Consiliul Roman pentru Publicitate lanseaza Marca Etica RAC
- Cea mai mare crestere de dupa criza pentru piata de media in 2017
- Screens take over people: televiziunea si internetul, mai importante decat oamenii din jur ca surse de informare
- Prietenii si promotiile, factori mai puternici decat publicitatea in influentarea deciziei de cumparare a romanilor
- 7 moduri testate prin care iti poti creste eficienta mail-urilor
Ultima ora