MEDIA & MARKETING

Egmont Romania lanseaza lunarul Tinker Bell, cu o investitie de cateva zeci de mii euro

18 ianuarie 2010, ora 14:02, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
egmont-mediu.jpg
Editura Egmont Romania lanseaza pe 20 ianuarie revista lunara pentru copii Tinker Bell, cu o investitie de cateva zeci de mii euro, intr-un tiraj initial de 15.000 exemplare. Editura isi propune sa atraga venituri preponderent prin vanzare la chioscuri, si doar 10% din publicitate, a declarat pentru DailyBusiness.ro Georgeta Coman, directorul de marketing al editurii.
Egmont mizeaza pe veniturile atrase la chiosc, in contextul scaderii abrupte cu care se confrunta publicitatea pe print in prezent.

Tirajul constant al Tinker Bell, incepand cu a doua luna de aparitie, va fi de circa 10.000 de exemplare. Primul numar urmeaza sa fie distribuit doar la chioscuri, urmand ca in functie de evolutia vanzarilor sa se recurga si la abonamente, a afirmat Coman.

Pretul revistei este de 6 lei.



Revista va beneficia de promovare la Disney Channel si in revistele Egmont: Princess, Barbie, Tom si Jerry, Winnie Ursuletul si Printesa si broscoiul.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 26 Octombrie 2020, 08:29
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter