Editura Egmont Romania lanseaza pe 20 ianuarie revista lunara pentru copii Tinker Bell, cu o investitie de cateva zeci de mii euro, intr-un tiraj initial de 15.000 exemplare. Editura isi propune sa atraga venituri preponderent prin vanzare la chioscuri, si doar 10% din publicitate, a declarat pentru DailyBusiness.ro Georgeta Coman, directorul de marketing al editurii.
Egmont mizeaza pe veniturile atrase la chiosc, in contextul scaderii abrupte cu care se confrunta publicitatea pe print in prezent.
Tirajul constant al Tinker Bell, incepand cu a doua luna de aparitie, va fi de circa 10.000 de exemplare. Primul numar urmeaza sa fie distribuit doar la chioscuri, urmand ca in functie de evolutia vanzarilor sa se recurga si la abonamente, a afirmat Coman.
Pretul revistei este de 6 lei.
Revista va beneficia de promovare la Disney Channel si in revistele Egmont: Princess, Barbie, Tom si Jerry, Winnie Ursuletul si Printesa si broscoiul.
MEDIA & MARKETING
Egmont Romania lanseaza lunarul Tinker Bell, cu o investitie de cateva zeci de mii euro
18 ianuarie 2010, ora 14:02, autor(i): Andra Gheorghe
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
49 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
25 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
34 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Egmont lanseaza revista Hello Kitty, cu o investitie de cateva zeci de mii euro
- Capital: Cum rezista presa pentru copii pe timp de criza?
- Egmont Romania lanseaza lunarul Hannah Montana intr-un tiraj initial de 20.000 exemplare
- Esec pentru Harry Potter in limba romana, la Bucuresti
- Publicitatea facuta in media pentru copii a urcat cu 30% in 2007
Ultima ora