MEDIA & MARKETING

Fosta sefa a publicitatii Realitatea TV: "Talk-show-ul lui Turcescu era un generator mare de venituri, acoperea mai bine de 1 mil. euro anual"

16 septembrie 2010, ora 17:42, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
turcescu-mediu.jpg
100%, emisiunea produsa si prezentata de jurnalistul Robert Turcescu pentru postul de televiziune Realitatea TV, era unul dintre cei mai importanti generatori de venituri ai televiziunii in 2007-2008, sustine Brandusa Vlanga, sefa DBV Media House, regia care vindea publicitatea Realitatea in intervalul respectiv.
Declaratia Brandusei Vlanga vine in contextul informatiei potrivit careia contractul semnat de Turcescu cu Realitatea pe intervalul 2005-2007, se ridica la peste 1 milion euro , informatie publicata de reportervirtual.ro.

"Emisiunea era pe val, avea frecventa zilnica, audienta foarte buna, Turcescu acoperea cu varf si indesat 1 milion euro", a declarat Vlanga pentru DailyBusiness.ro.

Contactat de DailyBusiness.ro, Turcescu a declarat ca "100% genera venituri de cel putin 1 milion euro anual".



Show-ul lui Turcescu a reusit, inca de la primele editii din 2003, sa depaseasca ratingul mediu al televiziunii, de 1% (circa 200.000 telespectatori la nivel national, pe zi).

Sorin Enache, directorul general al grupului Realitatea Catavencu, nu a comentat, pana la ora publicarii articolului, informatiile referitoare la incasarile din publicitate atrase de emisiunea 100%.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 29 Iulie 2021, 23:35
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter