MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Frank Digital: Pana la finalul anului, tinerii din Romania vor petrece mai mult timp online decat pe TV

27 septembrie 2010, ora 18:01, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
romtelecom-mediu.jpg
Pana la sfarsitul anului, tinerii de pana in 30 de ani vor petrece mai mult timp in fata unui program online decat in fata unui program TV traditional, afirma reprezentantii agentiei interactive Frank Digital, care spun ca la nivel european, 1 din 4 cetateni vizioneaza zilnic seriale online.
"Urmarind evolutia online-ului si a divertismentului online de la inceputul anului putem estima ca, pana la sfarsitul anului, tinerii de pana in 30 de ani vor petrece mai mult timp in fata unui program online decat in fata unui program TV traditional", afirma Iulia Orzan, project leader pentru contul Romtelecom al Frank Digital, agentia interactiva a operatorului telecom.

Romtelecom a inceput sa publice online serialul "Viata in 3", pe platforma locala de video sharing Trilulilu, in luna septembrie. Serialul transpune intr-o serie de 43 episoade scurte intamplari si intrigi similare cu cele intalnite in show-uri populare de televiziune.

Programul este "powered by Romtelecom", si sustinut de branduri ca Microsoft, Kraft Paints, Coca-Cola, Sony Ericsson, Henkel si Sprider Stores, ale caror produse sunt plasate in serial.



Oficialii Romtelecom nu au oferit detalii referitoare la bugetul alocat serialului, insa au spus ca proiectul a fost gandit astfel incat sa se auto-sustina macar partial prin veniturile pe care le genereaza.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 27 Iulie 2021, 09:41
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter