MEDIA & MARKETING

Gap organizeaza pitch pentru contul global de media

21 mai 2010, ora 12:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
gap.jpgmedie.jpg
Retailer-ul american Gap organizeaza pitch pentru contul sau global de media, estimat la 300 de milioane de dolari, potrivit Brandrepublic.com.
In prezent, Omnicom gestioneaza contul pentru Europa si Statele Unite, dar retailer-ul ar putea alege o singura agentie care sa se ocupe de toate pietele unde Gap este prezent.

In anii trecuti, contul de media al Gap a depasit 500 de milioane dolari, dar a fost redus odata cu planul de eficientizare a afacerilor sale.

Dar in noiembrie anul trecut, Gap a mai crescut bugetul de publicitate si s-a intors pe TV in Statele Unite dupa o absenta de 2 ani.



Vanzarile in primul trimestru ale retailerului au crescut cu 6%, pana la 3,33 miliarde dolari, dupa un 2009 dificil.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 25 Iunie 2021, 11:01
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter