MEDIA & MARKETING

Graffiti PR isi modifica structura de management

19 iunie 2014, ora 16:18 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Graffiti PR.jpg
Graffiti Public Relations anunta adoptarea unui nou model de management organizational. Noua structura presupune transferul conducerii executive al agentiei de la Mircea Tomescu, managing director Graffiti PR in perioada 2009 – mai 2014, catre o echipa de sase consultanti (foto).

Procesul asigura agentiei un model de management bazat pe o structura orizontala si colaborativa. 

“Intotdeauna mi-a fost frica sa nu creez o agentie <bonsai> in care tai ramurile indraznete si limitez spatiul de crestere la un ghiveci, pentru ca apoi sa contemplez o miniatura stralucita. Sunt 6 ani in care agentia s-a dezvoltat constant ca volum de business, expertiza si numar de consultanti. Acum intra intr-o noua faza de dezvoltare, in care e condusa nu de o singura persoana, ci de o echipa care a crescut impreuna. Pentru mine urmeaza un alt rol, acela de a intelege mult mai detaliat semnificatia comunicarii in viziunea de business a clientilor, pentru a putea alimenta inovatia in produsul agentiei”, a declarat Mircea Tomescu, senior adviser al Advisory Board Graffiti PR.

Graffiti PR numara 32 de consultanti si o cifra de afaceri in anul 2013 de 2,63 milioane de euro, cea mai mare din istoria agentiei.



Noua structura de management este formata din sase consultanti care au contribuit la expansiunea Graffiti PR pe piata de comunicare din Romania:
  • Bogdan Tomoiaga, director executiv, cu o experienta de 12 ani in comunicare si 10 ani in Graffiti PR
  • Roxana Mihalache, senior consultant cu 20 de ani experienta in comunicare, 14 ani in PR si 9 ani in echipa Graffiti PR
  • Paul Kasprovschi, senior consultant cu 14 ani in marketing si comunicare si 5 ani in Graffiti PR
  • Irina Ciocan Stanescu, senior consultant cu o experienta de 8 ani in comunicare si 6 ani in Graffiti PR
  • Dorina Dragan, senior consultant cu o experienta de 10 ani in comunicare si 4 ani in Graffiti PR
  • Simona Corabu, senior consultant cu o experienta de 10 ani in comunicare si 7 ani in Graffiti PR
Planurile de dezvoltare ale agentiei in noua structura includ extinderea coordonarii regionale, dezvoltarea de platforme de comunicare integrate, deservirea birourilor internationale Ketchum precum si implementarea strategiilor de sustenabilitate direct in comunitatile in care activeaza clientii industriali. Portofoliul Graffiti PR include clienti precum OMV Petrom, Dacia, Renault, UPC Romania, P&G, Nestlé, Ursus Breweries, British American Tobacco Romania, Metro Cash&Carry Romania, Microsoft, GSK, Tetra Pak, Qualitance, Cargus International, Fundatia Erste sau Egger.

Graffiti PR este agentia exclusiv afiliata in Romania a retelei Ketchum, companie globala pe piata de relatii publice.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 30 Septembrie 2020, 20:17
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter