MEDIA & MARKETING

GroupM: Declinul publicitatii va atinge punctul maxim in 2010

01 aprilie 2009, ora 11:29 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
ad-mediu.jpg
GroupM, conglomeratul media al grupului de comunicare WPP, si-a revizuit previziunile referitoare la evolutia pieteti de publicitate globale si sustine, mai nou, ca deprecierea cheltuielilor cu publicitatea va atinge un punct maxim in 2010, scrie presa internationala.
Oficialii GroupM se asteapta la o scadere cu pana la 4,3% a investitiilor in publicitatea din SUA anul acesta, pana la 155 miliarde dolari (116 miliarde euro), dupa ce in decembrie previzionau o depreciere de doar 3% a cheltuielilor de promovare. Pentru anul viitor, Group M asteapta o depreciere de inca 6,8% a investitiilor in publicitatea americana, pana la 144,5 miliarde dolari (108 miliarde euro).

Pe plan global, cheltuielile cu publicitatea vor scadea cu pana la 4,4% in 2009, pana la 425 miliarde dolari (320 miliarde euro), potrivit Group M, dupa cresterea de 3% raportata in 2008.

In decembrie 2008, GroupM previzionase o stagnare a investitiilor globale pentru anul acesta, la 458 miliarde dolari (344,5 miliarde euro).



Previziunile companiei pentru publicitatea din Europa de Vest arata o scadere a investitiilor cu 6,7% in 2009, dupa deprecierea cu 1 procent de anul trecut.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 17 Mai 2021, 18:26
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter