Asociaţiile industriei de publicitate care organizează Effie în România anunţă că, începând cu ediţia 2021, Comitetele de Organizare Effie vor fi formate din 13 persoane (12 membri + 1 Preşedinte) şi se vor alcătui pe baza unui algoritm ce va lua în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ediţia din anul curent şi din precedenţii 2 ani.
Cele 13 poziţii disponibile vor fi repartizate după cum urmează: 8 pentru agenţii şi 5 pentru clienţi.
Locurile disponibile pentru agenţii şi clienţi se vor aloca în funcţie de punctajele acumulate în 3 ediţii consecutive Effie (ediţia curentă + 2 ani anteriori).
În cazul agențiilor punctele luate în calcul vor fi doar punctele obținute ca agenție principală. (nu se vor acumula şi punctele obţinute prin creditare).
În cazul clienţilor se vor considera punctele obţinute de fiecare brand din portofoliul respectivei companii (acolo unde este cazul).
În cazul în care pe ultimul loc se vor afla două sau mai multe agenţii sau companii, decizia de cooptare în comitetul de organizare va fi luată de Consiliile Directoare ale celor două asociaţii în funcţie de contribuţia, experienţa şi interesul faţă de competiţie a fiecărei agenţii sau companii în parte.
Agenţiile şi companiile care se vor regăsi în structura Comitetului de Organizare vor fi invitate să îşi desemneze câte un reprezentant.
Preşedintele fiecărui Comitet de Organizare va fi ales de către cei 13 reprezentanţi, din rândul acestora.
Schimbările propuse vin în întâmpinarea nevoilor industriei pentru o mai bună reprezentare a întregului spectru de agenţii şi companii care creează comunitatea de marketing şi comunicare şi reflectă interesul, experienţa şi rezultatele constante ale actorilor industriei faţă de Effie.
"Prin acest algoritm obţinem o mai bună reprezentare în comitet pentru toate tipurile de agenţii şi clienţi din piaţă, eliminând orice posibilitate de contestare sau nemulţumiri. Sperăm că acest sistem să funcţioneze pe măsura aşteptărilor" a declarat Ştefan Iordache – Preşedinte UAPR.
"Algoritmul încurajează meritocraţia, performanţa, transparența, menţinerea nivelului la cele mai exigente standarde" a declarat Valer Hancaș – Preşedinte IAA România.
Fiecare Comitet de organizare va fi sprijinit de reprezentanţi din structurile executive ale celor două asociaţii şi de reprezentanţi ai producătorilor evenimentului.
MEDIA & MARKETING
IAA şi UAPR anunţă schimbări în structură și un nou mod de formare a Comitetelor de Organizare Effie
18 noiembrie 2020, ora 15:56
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
17 martie 2021, ora 19:59 in Media & Marketing |
66 vizualizari |
0 comentarii
22 martie 2021, ora 14:06 in |
56 vizualizari |
0 comentarii
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in |
67 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Eveniment: Trendurile anului 2017 in marketing & comunicare
- Așteptările industriei europene de publicitate privitoare la dezvoltarea pieței în perioada următoare
- "Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia", cea mai populara campanie din Romania pe adsoftheworld in 2015
- Nou Consiliu de Administrație la Electrica, format din șapte membri
- Ghidul de Pitch: Recomandari pentru licitatii transparente si eficiente in publicitate
Ultima ora
- IAA şi UAPR anunţă schimbări în structură și un nou mod de formare a Comitetelor de Organizare Effie (miercuri, 15:56)
- "Survivor Romania" isi cauta concurentii pentru cel de-al doilea sezon (vineri, 16:02)
- 40 de intrebari cu Denise Rifai, in curand, la Kanal D (marti, 12:22)
- Kanal D si-a anunat grila de toamna. Denise Rifai va fi gazda unui show (miercuri, 12:18)
- Media Fact Book 2020: Piata media va scadea cu 16,5% in 2020. Ar fi crescut, daca nu era criza Covid (marti, 12:11)