- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ikea Romania a alocat 2,5 mil. de euro pentru marketing si promovare in urmatoarele 12 luni

19 Aug, 14:25 • gecad.epayment
Retailerul de mobilier si accesorii pentru casa Ikea Romania si-a bugetat pentru urmatoarele 12 luni un buget de media de 1,2 milioane de euro, la care se adauga suma alocata pentru realizarea si distributia catalogului de produse, in total 2,5 milioane de euro, in intervalul 1 septembrie 2009-31 august 2010.
Ikea Romania a alocat 2,5 mil. de euro pentru marketing si promovare in urmatoarele 12 luni

Astfel, bugetul va ramane constant fata de cel de anul trecut.

„Strategia de media a ramas in linii marii aceeasi: outdoor – permanent, radio si presa – periodic. Intrarea pe TV nu se justifica pentru ca noi avem un singur magazin, iar televiziunile au acoperire nationala”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mihaela Muresan, directorul de marketing al Ikea Romania.

Retailerul de mobilier Ikea activeaza pe piata din Romania din anul 2007 si are in prezent 500 de angajati pentru reprezentanta de la Bucuresti. Magazinul din Romania este cel de-al 253-lea, deschis in a 35-a tara.