MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Institutul Reuters: 2016, anul Apocalipsei pentru publicitatea online

19 ianuarie 2016, ora 15:44 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
laptop1.jpg
Robo-jurnaliști, telefoane mobile inteligente care se pot plia și pot funcționa sub apă, evoluția "războiului" dintre creatorii de conținut online și programele pentru blocarea reclamelor pe site-uri sau direcția spre care se îndreaptă social-media reprezintă doar o parte dintre domeniile ale căror tendințe pentru anul 2016 sunt analizate de Institutul Reuters pentru Studiul Jurnalismului (Reuters Institute for the Study of Journalism) în cadrul analizei "Journalism, Media and Technology Predictions 2016".

În ceea ce privește publicitatea online, Institutul Reuters susține că anul 2016 ar putea fi anul Apocalipsei. În multe țări, peste jumătate din cheltuielile totale pentru publicitate se îndreaptă în acest an spre mediul online, sume ce vor fi monitorizate atent din punct de vedere al randamentului. Companiile de vânzări și creatorii de conținut vor încerca să capitalizeze cât mai mult din publicitatea online, în timp ce publicitarii și companiile producătoare vor supraveghea atent calitatea și creativitatea mesajelor publicitare din mediul online.

Companiile de publicitate sunt preocupate în special de identificarea modalităților de a ajunge și la așa-numita "generație y" (tinerii născuți între 1980 și 2000). În cadrul acestei categorii se află cei mai mulți utilizatori de programe de ad-blocking, tot aici se înregistrează cel mai mic procent de persoane care se uită la televizor și cel mai mare procent de utilizatori ai programelor de video streaming tip Netflix sau BBC iPlayer pe laptopuri, tablete sau telefoane mobile, programe care nu oferă spații pentru reclame, scrie Agerpres.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 22 Ianuarie 2020, 14:18
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter