MEDIA & MARKETING

MailOnline a depasit Huffington Post si a devenit al doilea cel mai citit ziar online din lume

19 aprilie 2011, ora 17:28 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
MailOnline, varianta online a tabloidului britanic Daily Mail, a depasit Huffington Post si a devenit al doilea cel mai citit site al unui ziar la nivel mondial, informeaza Mediaweek.
MailOnline a inregistrat in martie 39,53 milioane de vizitatori unici, cu 27% mai multi decat in februarie.

Huffington Post, cumparat recent de AOL pentru 315 milioane de dolari, a inregistrat in martie 34,42 milioane de utilizatori unici, cu 20% mai multi decat in februarie.

New York Times ramane de departe cel mai citit cotidian online din lume, inregistrand in martie o crestere record de 41% pana la un nivel record de 61,96 de milioane de utilizatori unici la nivel mondial.



Potrivit analistilor, MailOnline ar putea deveni in curand cel mai citit cotidian online, dupa ce New York Times a introdus continutul cu plata si ofera gratuit cititorilor numai 20 de articole pe luna.

In primele doua saptamani de la introducerea platii pentru continut, numarul vizitatorilor unici ai site-ului New York Times a scazut intre 5 si 15%, iar numarul afisarilor a inregistrat un declin de 30%, potrivit sursei citate.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 21 Ianuarie 2022, 13:54
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter