Incepand din data de 1 iulie 2013,
Media Consulta International isi dezvolta componentele de marketing
digital si social media oferind servicii de promovare online prin
intermediul platformei de publicitate Google Adwords.
Campaniile de publicitate prin Google
Adwords,realizate de Media Consulta International sunt in concordanta
cu noile tendinte de alocare a bugetelor de publicitate si adapteaza
nevoile de marketing ale clientilor potrivit realitatilor de
marketing din economia reala.
Echipa care se ocupa de implementarea
acestor noi servicii este formata din Alina Florescu, Director
agentie impreuna cu Elena Brisan, Research & Strategic Director,
Alexandra Ganea, Google Qualified Individual – Search & Display
Network si Mihaela Tutunaru, Media Executive.
Media Consulta International este o
agentie full service care activeaza de opt ani pe piata din Romania
pentru clienti locali si internationali, sub coordonarea actionarului
majoritar, Mihai Craiu. Mai mult decat comunicare, Media Consulta
propune solutii integrate de business consultancy: start-up,
consultanta juridica, fiscala, de marketing si vanzari, advertising,
research, PR, HR.
MEDIA & MARKETING
Media Consulta International isi extinde serviciile de publicitate prin campanii de Google Adwords (P)
05 iulie 2013, ora 15:09
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
79 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
78 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
56 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
79 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Previziuni media 2022: Producătorii de conținut Video on Demand vor avea o putere mai mare de negociere
- Tinerii IT-isti, sansa de digitalizare a micilor orase
- Initiative: Piața media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă e așteptată o creștere de 4% în acest an
- Media Fact Book 2020: Piata media va scadea cu 16,5% in 2020. Ar fi crescut, daca nu era criza Covid
- JLL isi extinde echipa cu un consultant de la Colliers International
Ultima ora