- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Mediafax Group intra in actionariatul 2Parale

27 Sep, 11:32 • Redactia DailyBusiness
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
Mediafax Group intra in actionariatul 2Parale

Se asteapta ca tranzactia sa se incheie
pana la finele acestui an, urmand ca Mediafax Group sa preia
procentele detinute de Stefan Iordache.

Tranzactia va fi asistata de casa de
avocatura Biris Goran.


La runda de
investitii participa si Sergiu Negut
(partener Wanted
Transformation, ex-Deputy CEO & Board member Regina Maria), care
va deveni actionar minoritar si membru al board-ului. Dorin Boerescu
va ramane in continuare CEO si cel mai important actionar.

“Ecommerce-ul este o directie
strategica pentru Mediafax Group, este o componenta importanta a
strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasica
intr-una adaptata timpurilor actuale. Succesul 2Parale in acoperirea
pietei, eforturile lor in educarea partenerilor, atat magazine, cat
si afiliati, precum si echipa de management ne-au convins sa ne
alaturam si sa punem umarul la cresterea acestui business”, a
declarat Orlando Nicoara, director general Mediafax Group.

“Alaturi de asocierea strategica
cu Mediafax purtam discutii avansate si pentru atragerea de capital
de crestere – oportunitatile sunt foarte mari si vrem sa profitam
de momentul foarte bun in care ne aflam.”, a explicat Dorin
Boerescu.

Prin acest parteneriat, 2Parale
devine singura retea de afiliere folosita in portofoliul de site-uri
al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de
vizitatori duplicati si mai bine de 6 milioane de vizitatori
unici/luna.

2Parale e singura
retea de marketing afiliat membra a IAB Romania.
Portofoliul
2Parale include peste 275 de campanii (printre care se numara
Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro,
F64, Miniprix si TinaR) si mai bine de 26.000 de afiliati, care au
livrat 83 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor
vanzari de peste 62,6 de milioane de lei (fara TVA). Conversiile
generate prin 2Parale sunt publicate si pot fi accesate in in timp
real.

Portofoliul Mediafax
Group include 26 de branduri (printre care se numara Ziarul
Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se
intampla, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ).