- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Mona-Lisa Caravaniez alege coachingul, dupa 17 ani in advertising

24 Mar, 17:21 • Redactia DailyBusiness
Mona-Lisa Caravaniez a renuntat la pozitia de managing director la Ogilvy & Mather Romania si la cariera in publicitate ca sa devina coach al metodei Heart Intelligence Amplified Field (Heart IQ), pe care a descoperit-o in urma cu 3 ani.
Mona-Lisa Caravaniez alege coachingul, dupa 17 ani in advertising


Mona-Lisa si-a
inceput cariera la Saatchi & Saatchi, iar in 17 ani de
advertising a lucrat in departamentul de Client Service si la agentii
precum D’Arcy si Young & Rubicam, a coordonat la nivel regional
brandurile P&G si a lucrat o perioada la client, pentru BAT.

Metoda Heart IQ nu are de-a face cu
zen-ul, ci cu “managementul” emotiilor: “In esenta, reusim sa
ne simtim bine cu tot ceea ce suntem – folosindu-ne calitatile si
asa-zisele defecte intr-un mod diferit fata de pana acum. Practicand
Heart IQ invatam sa ne modificam pattern-urile (de gandire si
emotionale) la alegerea noastra, in directia aleasa de noi, spre
binele nostru si al celor cu care interactionam”, spune Caravaniez
pentru iqads.ro.