MEDIA & MARKETING

Monica Chermenschi si-a gasit job la concurenta, dupa ce BrandTailors a renuntat la ea

12 iulie 2010, ora 14:57 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
chermenschi-mediu.jpg
Monica Ileana Chermenschi a fost cooptata, in calitate de brand consultant si business unit manager, la Rusu+Bortun Brand Growers, dupa ce a plecat de la agentia concurenta BrandTailors in urma reorganizarii echipei de angajati a acesteia.
In mai 2010, oficialii BrandTailors au anuntat ca structura fiecarui departament al agentiei a fost regandita si aproximativ 40% din echipa a fost sau urmeaza sa fie inlocuita cu profesionisti potriviti noilor job description-uri, in urma finalizarii procesului de redefinire a structurii organizationale.

Printre angajatii care au parasit compania in urma acestei decizii se numara si Monica Ileana Chermenschi.

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers anunta venirea Monicai Ileana Chermenschi pe pozitia de brand consultant incepand cu data de 1 iulie 2010.



Concomitent, Chermenschi va ocupa si functia de business unit manager al R+B Cyber Growers, business-ul de branding digital si manifestare online al Rusu+Bortun.

Chermenschi a facut aceasta miscare in cariera dupa ce a parasit echipa BrandTailors in aprilie 2010. Pe durata celor aproape 4 ani desfasurati la BrandTailors, ea a contribuit la dezvoltarea de proiecte de branding si rebranding, atat offline, cat si digital, pentru clienti precum Pambac Bacau, BCR Open Romania, Cher Patissier, Liberty Parade, Class Living, Utv sau Tiriac Holdings.

Monica Ileana Chermenschi a absolvit Academia de Studii Economice, Bucuresti. Dupa un an petrecut ca studenta bursiera la University College of London, s-a intors in Romania pentru a lucra in cadrul departamentului de marketing al Oracle Romania, iar mai tarziu a ocupat pozitia de brand consultant al echipei BrandTailors, precum si a Community BrandTailors. Ea este membru al Chartered Institute of Marketing (MCIM) din 2007 si a devenit chartered marketer in 2009.

Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life), Conadi Real Estate, Petprod, Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel, Kaliakra - Bulgaria), Technophar.

Printre brandurile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Bortun-Olteanu, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 13 August 2022, 00:05
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter