- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Morala mai presus de business? De ce a renuntat Avon la Acces Direct

08 Feb, 10:18 • monica.manea
Compania Avon a decis retragerea spoturilor din emisiunea "Acces Direct", de la Antena 1, dupa ce Paginademedia.ro a publicat lista marcilor si clientilor de publicitate care au avut reclame in editia de luni a emisiunii. Cum isi motiveaza producatorul de cosmetice aceasta decizie?
Morala mai presus de business? De ce a renuntat Avon la Acces Direct

“Parteneriatul cu Antena 1 ramane in vigoare, decizia pe care am luat-o vizeaza numai emisiunea Acces Direct”, au anuntat oficialii Avon.

Mai mult, ei sunt siguri ca business-ul lor nu va fi afectat in niciun fel, in ciuda faptului ca aceasta emisiune inregistreaza audiente uriase (de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut la nivel national).

“Strategia noastra de media tine cont si de criterii calitative, pe langa cele cantitative (nivelul audientei), asa incat noile pozitionari vor compensa cu siguranta retragerea difuzarilor din slotul orar al emisiunii Acces Direct”, declara Amalia Precup, PR specialist Avon.

Intrebata cum se explica faptul ca pana acum nu au fost deranjati de profilul acestei emisiuni si de subiectele abordate in cadrul “Acces Direct”, PR-ul Avon a declarat pentru DailyBusiness:

“In cazul emisiunii Acces Direct, decizia noastra a fost determinata in mod particular de continutul editiei din data de 4 februarie, pe care l-am considerat ca fiind un derapaj fata de valorile in care brandul Avon crede si pe care le transmite mai departe. Oricare ar fi fost emisiunea si postul tv care o gazduieste, am fi luat aceeasi decizie intr-o astfel de situatie”, spune Amalia Precup.

La inceputul saptamanii Paginademedia.ro facea public un articol intitulat „Se poate mai jos? Jeg pe TV, la propriu, la Acces Direct. Ceara Ioanei Tufaru, in prim-plan” in care descalifica editia de luni a emisiunii Acces Direct de la Antena 1.

Portalul de stiri media a atras atentia asupra companiilor care au avut reclame luni pe slotul orar al difuzarii acestei emisiuni si care si-au asociat imaginea cu emisiunea respectiva.

In scurt timp Avon, una dintre aceste companii, a anuntat ca retragerea spoturilor din calupurile publicitare ale acestei emisiuni.

Antenta 1 a anuntat ca va da in
judecata Paginademedia.ro pentru ca toata aceasta actiune i-ar fi
creat un prejudiciu de 500.000 euro.

Postul de televiziune i-a adresat o
scrisoare deschisa CEO-ului Avon, Razvan Diratian prin care ii
transmite:

“Constatam ca ati dat curs acestui
demers intr-o maniera neconforma cu principiile elementare de
business, in contradictie totala cu modul in care Antena Group a
derulat relatiile comerciale cu dumneavoastra, cu toate
ca reprezentati doar 0,003% din cifra noastra de afaceri.”

Citeste si: Antena 1 da in judecata Paginademedia.ro