MEDIA & MARKETING

Morala mai presus de business? De ce a renuntat Avon la Acces Direct

08 februarie 2013, ora 10:18, autor(i): Raluca Abrihan   | 4 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
acces direct.jpg
Compania Avon a decis retragerea spoturilor din emisiunea "Acces Direct", de la Antena 1, dupa ce Paginademedia.ro a publicat lista marcilor si clientilor de publicitate care au avut reclame in editia de luni a emisiunii. Cum isi motiveaza producatorul de cosmetice aceasta decizie?

ôParteneriatul cu Antena 1 ramane in vigoare, decizia pe care am luat-o vizeaza numai emisiunea Acces Directö, au anuntat oficialii Avon.

Mai mult, ei sunt siguri ca business-ul lor nu va fi afectat in niciun fel, in ciuda faptului ca aceasta emisiune inregistreaza audiente uriase (de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut la nivel national).

ôStrategia noastra de media tine cont si de criterii calitative, pe langa cele cantitative (nivelul audientei), asa incat noile pozitionari vor compensa cu siguranta retragerea difuzarilor din slotul orar al emisiunii Acces Directö, declara Amalia Precup, PR specialist Avon.



Intrebata cum se explica faptul ca pana acum nu au fost deranjati de profilul acestei emisiuni si de subiectele abordate in cadrul ôAcces Directö, PR-ul Avon a declarat pentru DailyBusiness:

ôIn cazul emisiunii Acces Direct, decizia noastra a fost determinata in mod particular de continutul editiei din data de 4 februarie, pe care l-am considerat ca fiind un derapaj fata de valorile in care brandul Avon crede si pe care le transmite mai departe. Oricare ar fi fost emisiunea si postul tv care o gazduieste, am fi luat aceeasi decizie intr-o astfel de situatieö, spune Amalia Precup.

La inceputul saptamanii Paginademedia.ro facea public un articol intitulat "Se poate mai jos? Jeg pe TV, la propriu, la Acces Direct. Ceara Ioanei Tufaru, in prim-plan" in care descalifica editia de luni a emisiunii Acces Direct de la Antena 1.

Portalul de stiri media a atras atentia asupra companiilor care au avut reclame luni pe slotul orar al difuzarii acestei emisiuni si care si-au asociat imaginea cu emisiunea respectiva.

In scurt timp Avon, una dintre aceste companii, a anuntat ca retragerea spoturilor din calupurile publicitare ale acestei emisiuni.

Antenta 1 a anuntat ca va da in judecata Paginademedia.ro pentru ca toata aceasta actiune i-ar fi creat un prejudiciu de 500.000 euro.

Postul de televiziune i-a adresat o scrisoare deschisa CEO-ului Avon, Razvan Diratian prin care ii transmite:

ôConstatam ca ati dat curs acestui demers intr-o maniera neconforma cu principiile elementare de business, in contradictie totala cu modul in care Antena Group a derulat relatiile comerciale cu dumneavoastra, cu toate caáreprezentati doar 0,003% din cifra noastra de afaceri.ö

Citeste si: Antena 1 da in judecata Paginademedia.ro
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Adrian Popescu a spus:
08/02/2013 10:45
1,7 milioane de telespectatori pe minut ? Adica 1,7 milioane de (...) pe minut se uita la mizeria aia de emisiune . Uite unul din motivele pentru care imi e rusine ; ca sint contemporan cu astia 1,7 milioane . SI NU INTELEG DE CE SINT UNII NEDUMERITI ; MORALA NU TREBUIE SA FIE MAI PRESUS DE BUSINESS ??? EU ZIC CA ASA TREBUIE SA FIE .
 
Adrians a spus:
08/02/2013 11:22
Refuz sa cred ca jumatate din Romania urmareste mizeriile debitate in fiecare dupa amiaza de Abces direct,Maruta om sucit si Canal De evitat.Felicitari Avon si sper ca in viitorul apropiat si alte firme mari sa procedeze la fel.Mi-as dori enorm ca si ziaristi ai mass mediei romanesti sa ia o atitudine ferma impotriva gradului de decadere la care s-a ajuns in soc romaaneasca si sa actioneze in consecinta.
 
popescu a spus:
08/02/2013 15:29
As dorii sa imi explice cineva tare la matematica cum vine asta 1,7mil de telespectatori pe minut . Iseamna caintr-o ora se uita la emisiune 1,7x60= 102 mil de telespectatori ?? .inseamna ca este o emisiune mondiala , ca parca stiu ca romania are in jur de 20mil de locuitori !!!!
 
ALINA GEORGE a spus:
08/02/2013 15:34
Ma intreb daca in tarisoara asta chiar nu mai nu exista subiecte pentru emisiuni, daca am ajuns sa avem de ales intre playback-uri la Maruta, subiecte dezgustatoare la Acces Direct sau stiri despre "mondenitati" ca Bianca Dragusan, Simona Sensual s.a.m.d.
Cred ca telespectatorii ar trebui sa nu mai urmareasca aceste emisiuni deoarece, oameni buni, altii fac o gramada de bani deoarece dvs. urmariti niste porcarii.
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 25 Iunie 2021, 11:02
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter