MEDIA & MARKETING

Nicu Laita este noul director de media al Omnicom Media Group Romania

18 februarie 2009, ora 14:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
nicu-mediu.jpg
Nicu Laita (foto), unul din fostii specialisti in media ai Young &Rubicam / Team Advertising, agentie dizolvata la finalul lui 2008, este noul director de media al Omnicom Media Group, au anuntat oficialii Omnicom.
Anterior numirii in aceasta functie, Laita a ocupat pozitia de media manager in cadrul agentiei Lowe/GGK Bucuresti, unde s-a ocupat de gestionarea unor aspecte ca dezvoltarea strategiei de media, media planning si buying.

Ulterior, Nicu Laita a detinut functia de media director la agentia Young & Rubicam / Team Advertising, pozitie din care a supervizat realizarea strategiilor de media, procesele de planning si buying, negocierile anuale si conditiile contractuale.

Printre clientii de care s-a ocupat Nicu Laita se numara Colgate Palmolive, Danone, Kraft Jacobs Suchard, Mobilrom, Sony Ericsson, Xerox, Ford, Hyundai, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Jaguar, Banca Tiriac, Unicef si altii.

"Responsabilitatea lui Nicu este legata, printre altele, de atragerea de agentii partenere si consolidarea in cadrul Omnicom Media Group Romania si de a oferi suport agentiilor OMD si PHD in timpul pitch-urilor, prin utilizarea parghiilor de negociere de la nivelul grupului", a declarat Carmen Tanasie, CEO Omnicom Media Group Romania.



Omnicom Media Group este divizia media a Omnicom Group Inc., cea mai importanta companie de marketing si comunicare din lume. Din portofoliul sau fac parte retelele OMD Worldwide si PHD Worldwide - ambele agentii media full-service, dar si diverse companii specializate in marketing research, productie de "branded content" (comunicare prin continut), barter, Out-Of-Home media (OOH), media insert si discount.

Retelele Omnicom ofera publicitate, media, marketing direct si promotional, servicii de PR si alte servicii comunicationale celor peste 5.000 de clienti din peste 100 de tari.

Omnicom Media Group Romania este o entitate 100% Omnicom Group si are in portofoliul sau: agentia de media "full service" OMD Romania, parte a OMD Worldwide, cea mai mare si mai premiata agentie de media din lume la ora actuala, agentia de media "full service" PHD Romania, parte a PHD Worldwide, FUSE, divizia de "branded content" (comunicare prin continut) si Media Digital, divizia specializata in media digitala. Divizia media a Omnicom este prezenta pe piata locala inca din anul 2000, prin agentia sa OMD Romania.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 05:59
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter