- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ogilvy a castigat contul de PR al ING Bank Romania

06 Feb, 17:20 • Redactia DailyBusiness
Agentia Ogilvy PR a fost desemnata la sfarsitul lui ianuarie castigatoarea contului de PR al ING, dupa finalizarea pitch-ului inceput in decembrie 2007, a declarat Iosefina Frolu, director de comunicare al diviziei ING Wholesale Banking.
Ogilvy a castigat contul de PR al ING Bank Romania

„La pitch-ul organizat in decembrie au participat 3 agentii care au avut ca tema crearea unui proiect pentru ING, proiect care va fi lansat in cursul lui 2008. La sfarsitul lui ianuarie 2008 am ales ca agentie colaboratoare Ogilvy PR, considerand ca aceasta e potrivita pentru ING”, a explicat Frolu pentru DailyBusiness.

Oficialii ING nu au oferit informatii referitoare la valoarea contului de PR.

Agentia Ogilvy PR va dezvolta si implementa strategia de relatii publice si comunicare pentru cele doua divizii ale companiei ING Wholesale Banking si ING Retail Banking.

Contul de PR al ING a facut parte din portofoliul de clienti al agentiei de corporate, public affairs, public relations, MMD, inainte de a fi preluat de Ogilvy.

Ogilvy PR Romania a fost infiintata in 1999 si face parte din portofoliul de agentii al Ogilvy International, fiind filiala unei companii internationale specializate in domeniul relatiilor publice cu peste 60 de filiale in America de Nord, Europa, Africa, Asia si Australia. La nivel mondial, reteaua Ogilvy Public Relations Worldwide apartine grupului WPP.

ING Romania a fost fondata in octombrie 1994 si este filiala locala a grupului international ING. Este prima banca internationala care si-a inceput operatiunile full-service in Romania, dupa 1989.