- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Omnicom a castigat prima batalie in cursa pentru contul global de media al Unilever

21 Dec, 15:33 • Redactia DailyBusiness
Omnicom Media Group a castigat prima batalie din cursa pentru castigarea contului global de media al gigantului FMCG Unilever, prin agentia de media PHD, care preluat contul de media plannig si buying - in valoare de peste 300 mil. euro - al companiei, din China, scrie presa internationala.
Omnicom a castigat prima batalie in cursa pentru contul global de media al Unilever

PHD a castigat contul intr-un pitch in care a concurat cu agentii ca Mindshare, Mediabrands si Carat.

Licitatia Unilever din China da curs unei serii de pitch-uri care vor avea loc in mai multe regiuni, inclusiv in Europa de Vest, asteptate de industra media abia in 2010.

Unilever si-a anuntat intentia de a scoate la licitatie contul global de media in iulie 2009, invitand la pitch grupul de comunicare Omnicom Media Group si agentiile Mindshare, Carat si Initiative. Contul totaliza peste 3,4 miliarde euro.