MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Omnicom isi intareste legaturile cu Google printr-un parteneriat global

16 iulie 2010, ora 13:53 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
omnicommedie.jpg
Grupul de comunicare Omnicom, care detine agentiile OMD si PHD, a semnat un acord pe doi ani cu Google, prin care se angajeaza sa creasca cheltuielile pentru afisarea de reclama in schimbul serviciilor tehnologice oferite de compania care detine cel mai mare motor de cautare din lume, scrie presa internationala.
Astfel, se estimeza ca Omnicom va cheltui "sute de milioane de dolari" din bugetele clientilor sai, printre care se numara PepsiCo, McDonald's, Apple sau Sony, pentru afisarea de reclama pe site-urile Google, in urmatorii ani.

In schimb, Google va crea un "birou comercial global" care va permite Omnicom sa achizitioneze mai usor reclama pe platforma Google.

De asemenea, Google, care detine si site-ul cu continut video YouTube, va oferi Omnicom date si analize prin care este masurata eficacitatea reclamelor.



Parteneriatul nu are o componenta de exclusivitate, in sensul ca Google poate lucra in continuare cu grupurile de comunicare WPP sau Publicis, iar Omnicom poate lucra cu Yahoo sau Facebook, rivalii Google.

WPP, care detine agentiile MediaCom, Mediaedge:cia, Mindshare si Maxus, cheltuieste in acest moment cei mai multi bani pentru a cumpara spatiu de reclama pe site-urile Google, iar parteneriatul cu Omnicom nu va schimba acest lucru, scrie Brandrepublic.com.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 27 Iulie 2021, 08:11
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter