- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Pastel a preluat si zona de digital in comunicarea pentru Kika

15 May, 14:49 • Redactia DailyBusiness
Agentia Pastel continua in 2014 colaborarea cu retailerul de mobila Kika, unul dintre cei mai mari clienti din portofoliu sau, preluand si zona de digital, pe langa cea de PR si evenimente.
Pastel a preluat si zona de digital in comunicarea pentru Kika


Astfel, in urma unei
licitatii organizate la inceputul acestui an, Pastel a castigat
pitch-ul in fata altor doua agentii, preluand si contul de digital al
retailerului de mobila Kika pentru 2014.

Echipa care
gestioneaza contul Kika este formata din: Ioana Mucenic – managing
partner si head of strategy, Mihaela Pipirig –
account
executive,
Alma Ghiulea – account,
Claudia Popa – copywriter, Paul Cotor –
creative director si Lucian
Rosu
dtp.

Pornita ca o afacere
de familie, in 1910, astazi business-ul Kika cuprinde o retea de 72
de magazine in Europa, avand un portofoliu de peste 50.000 de
articole.

Agentia de
comunicare integrata Pastel a fost infiintata in 2006 de catre Ioana
Mucenic si Dana Nae Popa, la vremea respectiva studente in ultimul
an. Are in prezent 30 de angajati si o cifra de afaceri care
depaseste 1 milion de euro. Agentia ofera atat servicii specializate
(in-store, PR, design, evenimente), cat si servicii integrate
(campanii de comunciare 360 la nivel local si regional).

In
portofoliul sau se afla Avon Cosmetics Romania, Bonduelle,
Colgate-Palmolive, GDF SUEZ Energy Romania, Hochland, Honda, JTI,
Kika, Mondelez (Barni, Belvita, Halls, Jacobs, Milka, Poiana, Tuc),
Royal Canin, Syngenta, Tenaris Silcotub. La acestia se adauga
campania sociala Sport pentru Viata, cel mai longeviv proiect al
companiei.