McCann Erickson, agentia care a gestionat toata comunicarea locala a producatorului de lactate Tnuva, din 2006, a incheiat in iulie colaborarea cu compania, au anuntat oficialii agentiei. Bugetul anual alocat de Tnuva serviciilor de creatie si media este estimat in piata la peste 3 milioane euro.
Grupul McCann Erickson a castigat brandul Tnuva - in urma unui pitch - inca de la intrarea acestuia pe piata romaneasca, in urma cu patru ani.
Oficialii McCann si Tnuva nu au putut fi contactati pentru detalii suplimentare, pana la ora publicarii materialului.
Tnuva continua colaborarea cu McCann pe partea de relatii publice.
Compania de lactate Tnuva a intrat pe piata din Romania in anul 2006 si este detinuta de cel mai mare producator de alimente proaspete din Israel.
In 2009, Tnuva Romania a raportat o cifra de afaceri de circa 21,2 milioane euro, cu 12 % mai mica fata de 2008, cand raportase afaceri de 24,1 milioane euro.
MEDIA & MARKETING
Peste 3 mil. euro, contul full service Tnuva, pleaca de la McCann
13 iulie 2010, ora 15:14
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
78 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
55 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Inventatorul WWW-ului vine în premieră în România
- Campaniile "Bunici de Duminică" şi "Ghiţă Ciobanul", premiate la Cannes Lions
- Spaniol in Bucuresti: A schimbat 20 de joburi in 16 tari in ultimul an
- Publicitar roman, promovat sef executiv pe creatie la nivel global in cadrul McCann
- Tolontan: Publicitarii asteapta amenzi de peste 1 milion de euro de caciula de la Concurenta
Ultima ora