MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Platforma 2Parale a semnat un acord de marketing afiliat cu Orange România

20 octombrie 2015, ora 16:16 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
dorinboerescu.jpg
Începând cu luna octombrie, 2Performant Network a semnat un acord cu Orange România, lider de piață pe segmentul telecom, pentru a oferi servicii de marketing afiliat prin intermediul platformei 2Parale.

Programul de afiliere vizează atât telefoanele cumpărate la liber, cât și celelalte produse disponibile în magazinul online Orange, pentru care se oferă un comision de 3%.  

"Când vorbim de obiective și vânzări, cred că trebuie să avem o mai mare deschidere în a testa, încerca și optimiza noi metode publicitate. Mai mult, pentru Orange România și clienți, programul de afiliere are un mare beneficiu, și anume prezentarea produselor si serviciilor Orange România printr-un conținut digital mai bogat", a declarat Alexandru Volocaru, Online Communication Specialist Orange România.  

Marketingul afiliat este o formă de marketing ale cărei rezultate se cuantifică în vânzări online sau în generarea de lead-uri.              



În perioada ianuarie – septembrie 2015, a fost generat un total de 14.084 de vânzări online din categoriile IT&C și telecom, prin intermediul platformei 2Parale.

Vârful absolut al numărului de achiziții online pe categoria IT&C a fost atins pe 28 ianuarie 2015. Cea mai mare vânzare online din categoria analizată a fost de aproximativ 13.300 RON, s-a înregistrat pe data de 31 august 2015 și a constat în 15 televizoare.              

Intervalul 12:00 – 13:00 a fost cel mai favorabil cumpărăturilor online din IT&C în perioada menționată, urmat în preferințele românilor de orele 16:00 – 17:00. Ziua în care au fost realizate cele mai multe achiziții online din IT&C în perioada ianuarie – septembrie a fost marțea, urmată îndeaproape de zilele de miercuri și luni.              

„În mod evident, oportunitățile de marketing afiliat pentru piața de IT&C și telecom sunt în creștere, dacă ne uităm doar la numărul de abonamente achiziționate online față de anul trecut. În plus, în 2015, s-au realizat până acum vânzări online de aproximativ 7 milioane de lei pentru produsele din IT&C. Trendul ascendent al pieței este confirmat și de faptul că încă un jucător important din telecom se alătură celor peste 440 de clienți care colaborează cu cei 40.000 de afiliați din rețeaua noastră. Acesta este un semn că tot mai multe companii încep să privească performance marketingul ca pe un canal puternic de vânzări și dezvoltare a business-ului”, a declarat Dorin Boerescu (foto), CEO 2Performant Network.                     

2Performant Network S.A. este o companie de performance marketing din România, care include 2Parale, prima și cea mai mare rețea de afiliere din țară și echipa de servicii axate pe performance marketing (Afiliere, Google AdWords, Facebook Ads, Youtube), și 2Performant, rețea de afiliere pentru e-commerce în Europa Centrală și de Est.  

Orange este lider de piaţă în România cu 10,205 milioane de clienţi şi venituri de 453,9 milioane de euro la 30 iunie 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 248 milioane de clienţi pe cinci continente. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Citeste si Compania sub care opereaza 2Parale a primit o runda de investitii in valoare de 250.000 euro
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 05 August 2020, 00:47
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter