Începând cu luna octombrie, 2Performant Network a semnat un acord cu Orange România, lider de piață pe segmentul telecom, pentru a oferi servicii de marketing afiliat prin intermediul platformei 2Parale.
Programul
de afiliere vizează atât telefoanele cumpărate la liber, cât și celelalte
produse disponibile în magazinul online Orange, pentru care se oferă un
comision de 3%.
"Când vorbim de obiective și vânzări, cred
că trebuie să avem o mai mare deschidere în a testa, încerca și optimiza noi
metode publicitate. Mai mult, pentru Orange România și clienți, programul de
afiliere are un mare beneficiu, și anume prezentarea produselor si serviciilor
Orange România printr-un conținut digital mai bogat", a declarat Alexandru
Volocaru, Online Communication Specialist Orange România.
Marketingul afiliat este o formă de marketing ale cărei rezultate se cuantifică în vânzări online
sau în generarea de lead-uri.
În perioada
ianuarie – septembrie 2015, a fost generat un total de 14.084 de vânzări online
din categoriile IT&C și telecom, prin intermediul platformei 2Parale.
Vârful
absolut al numărului de achiziții online pe categoria IT&C a fost atins pe 28
ianuarie 2015. Cea mai mare vânzare online din categoria analizată a fost de
aproximativ 13.300 RON, s-a înregistrat pe data de 31 august 2015 și a constat
în 15 televizoare.
Intervalul
12:00 – 13:00 a fost cel mai favorabil cumpărăturilor online din IT&C în
perioada menționată, urmat în preferințele românilor de orele 16:00 – 17:00. Ziua
în care au fost realizate cele mai multe achiziții online din IT&C în
perioada ianuarie – septembrie a fost marțea, urmată îndeaproape de zilele de
miercuri și luni.
„În mod
evident, oportunitățile de marketing afiliat pentru piața de IT&C și
telecom sunt în creștere, dacă ne uităm doar la numărul de abonamente
achiziționate online față de anul trecut. În plus, în 2015, s-au realizat până
acum vânzări online de aproximativ 7 milioane de lei pentru produsele din
IT&C. Trendul ascendent al pieței este confirmat și de faptul că încă un
jucător important din telecom se alătură celor peste 440 de clienți care
colaborează cu cei 40.000 de afiliați din rețeaua noastră. Acesta este un semn
că tot mai multe companii încep să privească performance marketingul ca pe un
canal puternic de vânzări și dezvoltare a business-ului”, a declarat Dorin
Boerescu (foto), CEO 2Performant Network.
2Performant
Network S.A. este o companie de performance marketing din România, care include
2Parale, prima și cea mai mare rețea de afiliere din țară și echipa de servicii axate pe performance marketing (Afiliere,
Google AdWords, Facebook Ads, Youtube), și 2Performant, rețea de afiliere
pentru e-commerce în Europa Centrală și de Est.
Orange este lider de piaţă în România cu 10,205 milioane de
clienţi şi venituri de 453,9 milioane de euro la 30 iunie 2015. Orange România
este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii
din lume, cu peste 248 milioane de clienţi pe cinci continente.
Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de
comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de
la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum
şi servicii TV.
Citeste si Compania sub care opereaza 2Parale a primit o runda de investitii in valoare de 250.000 euro
MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA
Platforma 2Parale a semnat un acord de marketing afiliat cu Orange România
20 octombrie 2015, ora 16:16
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
37 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
22 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
25 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Peste 65% dintre romani sunt de acord cu masurarea temperaturii corporale in scoli, spitale, magazine, institutii publice si la locul de munca
- Orange Romania: afaceri de 279 milioane de euro in T3, in scadere cu 2,8% fata de anul trecut
- TVR acorda finantare de 2,4 milioane de lei producatorilor independenti de pe piata de film
- NESsT si UniCredit acorda granturi de 50.000 euro pentru dezvoltarea afacerilor sociale
- Acord global de combatere a atacurilor cibernetice
Ultima ora