MEDIA & MARKETING

Previziuni media pe 2016

12 ianuarie 2016, ora 17:37 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
survivor-001.jpg
Survivor pare o mutare de programare interesantă din partea Pro TV: un show comparabil ca buget cu Românii au talent, care ar putea schimba trendul la noi, anticipeaza analistul media Iulian Comanescu.

Acesta a explicat într-un interviu pentru Radar de Media aspecte din segmentul de televiziune pe anul 2015, bugete, cifre precum si previziuni pentru anul curent.

"În 2015, Antena 1 s-a comportat ca un challenger mai serios decât în alți ani, a reușit chiar un succes de stimă, prin victoria pe target național în fața PRO TV într-o lună de vară. Survivor pare o replică din partea PRO TV, o mutare de programare interesantă: un show comparabil ca buget cu Românii au talent, care ar putea schimba trendul la noi, fiindcă și la noi, și în lume se vorbește despre faptul că talent show-urile sunt pe ducă, ca fenomen. E de văzut replica Antenei, fiindcă Game of Chefs pare o soluție convenabilă pentru cooking, dar nu tocmai un format major: necesar dacă ne gândim la posibilitățile de product placement și publicitate ale unor asemenea show-uri. Master Chef, care e lider, nu prea depășește 10 puncte, dar e aspirator de publicitate", a spus Comanescu, potrivit sursei citate.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 14 Noiembrie 2019, 11:46
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter