MEDIA & MARKETING

Pro TV, audienta dubla fata de Antena 1 cu emisiunea MasterChef de luni seara

07 octombrie 2014, ora 13:32 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
MasterChef 6, editia 5.jpg
Prima runda de probe din bucataria MasterChef a strans la Pro TV de doua ori mai multi romani in fata televizoarelor comparativ cu televiziunea de pe pozitia secunda.

Peste 1,8 milioane de romani au urmarit in medie show-ul culinar MasterChef. In intervalul de difuzare, 20:31 – 22:21, telespectatori din toata tara au tinut televizoarele deschise pe Pro TV, iar in minutul de maxima audienta, de la 21:03, spectacolul MasterChef a fost urmarit de aproape 2,5 milioane de romani. 

Pe segmentul publicului comercial, Pro TV a inregistrat o audienta medie de 12,7 puncte de rating si 27,6% cota de piata, urmat fiind de Antena 1 cu doar 6,7 puncte de rating si 14,5 procente din cota de piata.

Pro TV si-a pastrat prima pozitie si pe publicul din mediul urban, unde a obtinut o audienta medie de 10,2 puncte de rating si 19,4% cota de piata, al doilea post clasat fiind Kanal D cu 6,3 puncte de rating si 12% cota de piata, iar pe locul trei situandu-se Antena 1 cu 5,1 puncte de rating si 9,6% cota de piata.

Si la nivel national Pro TV a fost lider de audienta cu 10 puncte de rating si 19,2% cota de piata, urmat fiind la mare distanta de Kanal D cu 5,9 puncte de rating si 11,4% cota de piata si de Antena 1 care a obtinut 4,6 puncte de rating si 8,9 procente din cota de piata.

Greul abia acum a inceput pentru concurenti. Conform noilor reguli ale show-ului, fiecare chef a salvat cate 5 concurenti la fiecare dintre cele trei probe la care acestia au fost supusi ieri, la finalul editiei ramanand in competitie doar 45.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 22 Septembrie 2020, 13:15
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter