- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Pro TV precizeaza ca spoturile URBB au intrat la difuzare dupa ce Mediaedge:cia a acceptat conditiile televiziunii

18 May, 19:19 • andra.gheorghe
Intre Pro Tv si agentia Mediaedge:cia (MEC) Romania nu au existat negocieri ale conditiilor de media pentru clientul URBB, al carui cont este gestionat de Mediaedge:cia, a declarat pentru DailyBusiness.ro Zoe Vasilescu, sales director Pro Tv.
Pro TV precizeaza ca spoturile URBB au intrat la difuzare dupa ce Mediaedge:cia a acceptat conditiile televiziunii

„Oferta Pro Tv s-a aflat pe masa agentiei inca de la preluarea contului de catre Mediaedge:cia. In luna mai am fost instiintati ca URBB va incepe sa plaseze publicitate pe statiile grupului Pro, conform conditiilor de cumparare furnizate inca din luna martie”, a spus Vasilescu.

Redam in continuare continutul integral al declaratiei reprezentantilor Pro Tv.

„In data de 17 Mai 2010, pe website-ul www.dailybusiness.ro au aparut declaratii cu privire la relatia comerciala dintre PRO TV S.A., agentia de publicitate Mediaedge:cia si clientul URBB.

Deoarece informatiile publicate lasa loc de interpretari, facem urmatoarele precizari:

1. Intre PRO TV SA si agentia Mediaedge:cia nu au existat negocieri ale conditiilor de media pentru clientul URBB. Oferta PRO TV s-a aflat pe masa agentiei inca de la preluarea contului de catre Mediaedge:cia. In luna mai am fost instiintati ca URBB va incepe sa plaseze publicitate pe statiile grupului PRO, conform conditiilor de cumparare furnizate inca din luna martie.
2. Decizia URBB de a incepe consumul pe statiile grupului PRO este inca o confirmare ca un mix de media sanatos nu poate exclude cel mai mare furnizor de audiente TV din Romania”.

In replica, Bogdan Prajisteanu, de la Mediaedge:cia, a confirmat ca „au existat discutii referitoare la conditiile comerciale pentru clientul URBB in ultimele 3 luni, iar oferta primita reflecta asteptarile noastre de cost direct relationate cu bugetul alocat”.

„Totodata, alocarea unui buget pe TV tine cont de factori precum cota de piata, trendul de audienta, pret si, cel mai important, reflecta solutia oferita de agentie clientului pentru a maximiza in vanzari investitia in publicitate”, a mai spus Prajisteanu, care a adaugat ca „asocierea informatiilor legate de ProTV si PrimaTV in materialul publicat azi reflecta in mod exclusiv analiza jurnalistului”.