MEDIA & MARKETING

Producatorul berii Budweiser taie comisioanele agentiilor din SUA

18 februarie 2009, ora 13:47 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
bud-mediu.jpg
Producatorul de bere Anheuser-Busch a decis sa taie comisioanele periodice ale agentiilor de comunicare care lucreaza pe contul Budweiser, pastrandu-le doar pe cele pe proiect, motivand decizia ca parte a planului de reducere a costurilor cu pana la 1,5 mld. de lire sterline (1,7 mld. euro), scrie presa internationala.
Contul de publicitate al Budweiser este gestionat de agentia DDB Chicago, in timp ce media planning-ul si buying-ul sunt administrate intern.

Anheuser-Busch a fost cumparat de InBev in iulie 2008, pentru 36 miliarde lire sterline (40 miliarde euro), tranzactie in urma careia InBev a devenit cel mai mare producator de bere din lume.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 27 Iulie 2021, 07:32
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter