- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

QB Promotion, agentia care se ocupa de BTL-ul Coca-Cola, a intrat in portofolilul Tempo

05 Nov, 12:49 • Redactia DailyBusiness
Agentia de BTL QB Promotion a intrat in portofoliul Tempo Creative Group, fuzionand cu departamentul de neconventional al grupului, numele noii entitati fiind Tempo Action, agentie specializata pe servicii de promovare below the line.
QB Promotion, agentia care se ocupa de BTL-ul Coca-Cola, a intrat in portofolilul Tempo

Noua companie este creata de Dragos Grigoriu, dar si de Razvan Warinschi, managing partner QB Promotion, – agentie care s-a ocupat de comunicarea neconventionala a Coca-Cola HBC din 2001 – fiecare cu cate un pachet de 50% din actiuni, si va fi condusa de Razvan Warinschi din pozitia de managing partner.

Tempo Action estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de peste 3,5 milioane de euro, provenind din businessul fostului departament de BTL al Tempo de peste 1 milion de euro si al QB Promotion de peste 2,5 milioane euro.

Valoarea companiei Tempo Action este in prezent de aproximativ 6,5 milioane de euro, conform estimarilor proprii.

Tempo Action numara o echipa de 30 de specialisti in BTL.

Departamentul BTL din Tempo a fost creat in 1996, gestionand, de-a lungul timpului proiecte ca: lansarea revistei FHM (2001), lansarea Money Channel (2006), sau lansarea Mercedes Benz Sprinter (2006),

QB Promotion a fost creat in 2001 si de atunci lucreaza pentru Coca-Cola HBC, deruland o medie de peste 300 de evenimente in fiecare an pentru acest client.

Portofoliul actual al Tempo Action numara companii ca: Audi, Coca-Cola, Danone, Orhideea, Eurial Leasing (NBG), Tom Commercial Center,Western Union, LVMH (Luis Vuiton Moet Hennesy), LG, Petrom, Mercedes-Benz Romania, Autoclass, Bentley, Baneasa Shopping City, Boom.