MEDIA & MARKETING

Radio Romania vrea sa se promoveze pe ecrane LCD

23 mai 2013, ora 12:21 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
RadioRomania.jpg
Societatea Romana de Radiodifuziune scoate la licitatie un contract pentru servicii de promovare a posturilor SRR pe ecrane tip LCD.

Campania de publicitate va fi derulata in minim 15 locatii in zonele aglomerate si intersectiile mari din Bucuresti si 20 de locatii in principalele orase din tara.á

Valoarea estimata a contractului depaseste 330.000 lei, fara TVA, potrivit anuntului publicat pe e-licitatie.ro

Participantii la licitatie trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, pentru domeniul contractului ce se va incheia, de cel putin 667.500 lei.

De asemenea, trebuie sa faca dovaca ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in baza a cel putin un contract in valoare de minim 333.750 lei, exclusiv TVA.á

Criteriul de atribuire a contractului va fi pretul cel mai scazut.

Termenul limita pentru depunerea ofertelor sau a cererilor de participare la licitatie este 11 iunie 2013.

La 1 noiembrie 1928 se difuza prima emisiune a Societatii de Difuziune Radiotelefonica, asa cum era denumit serviciul public de radiodifuziune in actul oficial de constituire. Atunci, romanii au putut auzi pentru prima data pe post cuvintele äAlo, Alo, aici Radio Bucuresti!ö.

Conform datelor de audienta furnizate de Asociatia pentru Radio Audienta (ARA), Valul de primavara 2013, publicate luni, 20 mai, aproape 40% dintre ascultatori aleg zilnic unul dintre programele Radio Romania (Radio Romania Actualitati, Radio Romania Cultural, Radio Romania Muzical, Radio Romania Antena Satelor si Reteaua Studiourilor Regionale), reprezentand aproximativ 4,5 milioane de persoane din totalul ascultatorilor din Romania.



Radio Romania este pe primul loc, principalul sau post - Radio Romania Actualitati - inregistrand 14,2% cota de piata la nivel national, 14,7% cota de piata la nivel urban si 16% cota de piata in municipiul Bucuresti - dupa cum arata studiul mentionat.

Studiul de Audienta Radio - Valul de primavara 2013 - a fost efectuat in perioada 14 ianuarie - 28 aprilie 2013 de catre IMAS - Marketing si Sondaje si GFK Romania pe un esantion de 9.443 de persoane dintre care 7.400 in mediul urban si 2.043 in mediul rural.

Studiul a cuprins 1.160 de localitati, dintre care 312 in mediul urban si 848 in mediul rural. Masurarea audientei s-a realizat pe baza metodei rememorarii audientei din ziua precedenta, metoda la care apeleaza cele mai multe dintre sistemele de masurare pe plan international, metodologie recomandata de EBU (European Broadcasting Union) si ESOMAR (European Society for Opinion&Marketing Research).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 25 Iunie 2021, 09:39
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter