- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Raiffeisen, client al primei campanii indoor pe scari rulante a Brand Management

26 May, 16:51 • Redactia DailyBusiness
Brand Management, companie specializata in solutii de publicitate indoor, a implementat prima campanie pe suportul Escads (n.r: suport publicitar prin care mana curenta a scarii rulante poate fi personalizata la cerere) care se desfasoara in Baneasa Shopping City, pentru clientul Raiffeisen Bank, au anuntat oficialii Brand Management.
Raiffeisen, client al primei campanii indoor pe scari rulante a Brand Management

Parte a campaniei „Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank”, promovarea indoor se desfasoara in perioada 22 mai – 22 iunie 2009 in cadrul Baneasa Shopping City.

Potrivit lui Razvan Marincoi, directorul de marketing al Brand Management, costurile pentru o locatie Escads, in plus fata de chiria perceputa de mall, implica productia si service-ul suportului.

Costurile de implementare a sistemului sunt suportate de client.

Desi bugetele de marketing au fost reajustate anul acesta, directorul de marketing al agentiei sustine ca s-au primit solicitari pentru utilizarea suportului in special din zona clientilor banking, telecom si FMCG.

„Pentru moment nu putem divulga numele proiectelor viitoare pe Escads si nici a locatiilor, insa putem afirma ca advertiseri din zona de shopping axati pe comunicarea de brand sunt viitori clienti de Escads”, a declarat Marincoi pentru DailyBusiness.ro

Brand Management a anuntat in octombrie 2008 achizitia licentelor pentru suportul Escads, cu o investitie de 250.000 euro planificata de 5 ani.

Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 25 angajati si o cifra de afaceri pe grup de 1,5 milioane euro in 2008.