MEDIA & MARKETING

Retailerul online care si-a triplat investitiile in publicitatea radio in primul semestru

21 iulie 2015, ora 11:46 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
radio.jpg
Investitiile in publicitatea radio au crescut in  primul semestru din 2015 cu 13% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 86 milioane euro (ratecard), potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT).

Aceasta crestere demonstreaza ca la nivelul investitiilor in publicitatea radio se continua trendul ascendent inceput in anul 2013 si este influentata mai ales de activitatea de comunicare a companiei de farmaceutice Zdrovit, care pentru primul semestru al lui 2015 a alocat un buget de aproximativ 22 milioane euro (valoare ratecard), precum si de intensificarea comunicarii de catre magazinele online, in special Emag.




In ceea ce priveste evolutia numarului clientilor de publicitate care au investitit in zona radio in prima jumatate a lui 2015, observam ca numarul acestora a ramas relativ constant comparativ cu inceputul lui 2014, insa numarul campaniilor derulate a crescut semnificativ.



Acest aspect demonstreaza tendinta clientilor traditionali, obisnuiti sa investeasca in publicitate si care au observat in timp beneficiile comunicarii, de a-si mari considerabil bugetele de publicitate pentru promovarea marcilor din portofoliu.



Sectoarele de activitate care au generat cele mai importante investitii in publicitatea radio in primul semestru al lui 2015 sunt reprezentate de piata farmaceuticelor si de segmentul de retail. Pentru prima categorie s-a remarcat clientul Zdrovit, acesta continuandu-si investitiile in publicitatea radio la un nivel similar cu prima jumatate a lui 2014.

La nivelul segmentului comercial, clientul Emag s-a remarcat nu doar prin volumele investite, ci si printr-o crestere considerabila in raport cu 2014, de peste 180%.

Comparativ cu prima jumatate a lui 2014, segmentul magazinelor online (comenzi) s-a dublat din punct de vedere al volumelor investite, urmat fiind de sectorul echipamentelor pentru casa, in cadrul caruia s-au remarcat campaniile derulate de Altex.




Analizand modul in care statiile radio au reusit sa atraga investitiile in publicitate in prima jumatate a anului 2015, observam ca pe prima pozitie se afla Kiss FM, care a cumulat volume de peste 18 milioane euro (valoare ratecard), urmata la mica distanta de Radio Zu si Europa FM.




Citeste si: Segmentul media unde investitiile in publicitate au crescut cu 13% in primul semestru
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 01 Decembrie 2020, 01:18
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter