MEDIA & MARKETING

Reteaua de farmacii Dona investeste 15 milioane euro in rebranding

24 aprilie 2014, ora 17:07 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
DONA 4.jpg
Reteaua de farmacii Dona va investi 15 milioane euro in urmatorii 4-5 ani pentru redecorarea celor peste 240 de unitati pe care le detine in prezent la nivel national si vrea sa se extinda cu alte 60 de farmacii pana in 2016.

Prima farmacie redeschisa sub noul concept este Dona Liviu Rebreanu, cu program non-stop, investitia ridicandu-se la 50.000 de euro.

"Pana la sfarsitul anului vor fi gata peste 50 de farmacii strategice din Bucuresti si din tara. Dincolo de obiectivele de imagine, eforturile de promovare urmaresc sustinerea planurilor ambitioase de dezvoltare, respectiv atingerea unui numar de 300 de farmacii pana la finalul anului 2016", se arata intr-un comunicat al companiei.

"Dupa o perioada in care ne-am concentrat preponderent pe tot ceea ce inseamna servicii - pregatirea continua a farmacistilor, actualizarea preturilor in vederea cresterii accesibilitatii, extinderea retelei si oferirea unui portofoliu cat mai complet de produse si servicii de sanatate, a venit momentul sa improspatam si imaginea brandului", a declarat Ovidiu Wencz, directorul general al Dona.



Reteaua, administrata de compania Siepcofar, are peste 1.500 de angajati si deserveste lunar mai mult de 1 milion de pacienti din toata tara.

In 2012, compania a raportat o cifra de afaceri in scadere cu 4,6%, la 720 milioane lei (161,7 milioane euro), si a trecut pe pierdere, de circa 2,2 milioane lei. Siepcofar este controlata de omul de afaceri Eugen Banciu.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 12 Noiembrie 2019, 08:39
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter