- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Revista 22 isi schimba imaginea, dupa 20 de ani de la aparitie

15 May, 13:41 • Redactia DailyBusiness
Grupul pentru Dialog Social, editorul saptamanalului de cultura politica 22, a apelat la agentia Re:ply, pentru a modifica infatisarea revistei. Reinnoirea la nivel grafic, intervenita la 20 ani de la lansarea publicatiei pe piata, s-a facut sub sloganul "V-am schimbat pe voi, acum ma schimb pe mine", au anuntat oficialii Re:ply.
Revista 22 isi schimba imaginea, dupa 20 de ani de la aparitie

Iulian Puiu, creative director si managing partner la Re:ply, a fost solicitat de publisherii revistei sa creeze un nou concept grafic. El a propus un concept actualizat, adaptat la noile instrumente de tipar si la stilul de viata al cititorilor de astazi.

Schimbarile grafice tin de intelegerea felului in care cititorii se raporteaza astazi la textul tiparit. Acestia nu mai au timp si nici rabdare sa citeasca texte mari, scrise cu caractere inghesuite. Puiu a regandit grafica revistei astfel incat sa fie mai prietenoasa si mai accesibila, a reorganizat spatiul si ritmul de citire.

Din ratiuni care tin de posibilitatile de obtinere a unui tipar de calitate in conditiile de lucru ale editorului, directorul de creatie Re:ply a eliminat culorile, astfel ca noua revista 22 este alb-negru.

Revista 22 este primul saptamanal independent postdecembrist, al carui prim numar a aparut la 20 ianuarie 1990. Numele sau face referire directa la ziua de 22 decembrie 1989, considerata decisiva pentru schimbarea regimului politic din Romania.

Grupul pentru Dialog Social s-a constituit la sfarsitul lunii decembrie 1989 ca o asociatie neguvernamentala alcatuita din disidenti si intelectuali.

Re:ply este o agentie de comunicare independenta, specializata in publishing si comunicare corporate si de brand.

In portofoliul de clienti al companiei se afla Raiffeisen Bank, Petrom, Distrigaz Sud, Holcim, Eco-Rom Ambalaje, UPC, Dacia, Baneasa Shopping City, Grupul Realitatea-Catavencu.