- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Romania face parte din noul Consiliu Director al IAB Europe

29 May, 12:37 • adrian.mihaltianu
IAB Europe a anuntat noul sau Consiliu Director, care a fost ales la Adunarea Generala din cadrul Congresului anual Interact din Barcelona. Noul Board va avea un mandat de 2 ani. O prezenta mai numeroasa a reprezentantilor din zona Centrala si Est Europeana in Consiliul Director ii confera regiunii o reprezentativitate sporita la nivelul intregului peisaj digital european.
Romania face parte din noul Consiliu Director al IAB Europe

Constantine Kamaras,
membru in Consiliul Director al IAB Grecia, a fost ales presedinte al
board-ului european.

Noul vicepresedinte
este Stephanie Hospital, executive vice-president la Orange Digital.
Alti noi membri ai Comitetului Executiv ii includ pe: Didier Ongena,
general manager al Microsoft Advertising Western Europe, care a fost
ales administrator (trezorier), Fabiano Lazzarini, general manager
IAB Italia, si Thomas Schauf, head of european and international
affairs BVDW (IAB Germania).

Membrii ai
board-ului care au fost realesi pentru inca un mandat sunt: Thomas
Duhr, vicepresedinte executiv interactive IP Deutschland (din partea
United Internet Media); Patrick Marck, general manager, IAB Belgia;
Guy Phillipson, CEO al IAB Regatul Unit; Mike Read, SVP si managing
director, comScore Europe si Antonio Traugott, general manager, IAB
Spania.

Noii membri din
filialele IAB ii includ pe:
Ioana Anescu
(foto), managing director al IAB Romania
,
Neslihan Mesutoglu, membru al board-ului IAB Turcia, si Wlodzimierz
Schmidt, presedinte al IAB Polonia.

Membrii din partea
corporatiilor care se alatura board-ului pentru prima oara sunt: Anne
Goodman, senior VP marketing ad sales, BBC Worldwide; Ben Humphry,
managing director, Regatul Unit/Irlanda, nugg.ad; Janneke Niessen,
co-fondator si CIO al Improve Digital (din partea Publicitas); Marc
Panic, COO EMEA, GroupM si Estelle Werth, legal director, commercial
and privacy, Criteo.

Prezenta
Romaniei in Board arata ca
industria
noastra locala de digital are un cuvant de spus

in ceea ce priveste evolutia domeniului la nivel european. Ma bucura
faptul ca tara noastra este recunoscuta ca un factor de decizie
important in business-ul digital si ca, in felul acesta, ii este
recunoscuta si participarea activa ca membru al IAB Europe la
actiunile acesteia. In plus, pentru Romania ca industrie, prezenta in
board inseamna o mai mare vizibilitate a mediului de afaceri si o mai
buna reprezentare a intereselor acestuia si al altor industrii
regionale emergente
”, a declarat Ioana Anescu, managing
director IAB Romania.

Kimon Zorbas, CEO
IAB Europa, i-a felicitat pe noii membri ai Board-ului si ai
Comitetului de Publicitate de Brand, subliniand ca noul Board va
continua sa conduca asociatia spre viziunea pe termen lung a IAB
asupra succesului. “Zona Europei Centrale si de Sud-Est, inclusiv
Turcia, este puternic reprezentata in noul Board, ceea ce arata
gradul de dezvoltare si valoarea acestei regiuni”, a declarat Kimon
Zorbas.

Sectorul nostru
recunoaste, de asemenea, importanta echitatii de gen in cadrul
Board-ului, si avantajele intrinseci pe care le aduce aceasta, urmand
tendintele mediului de afaceri al secolului XXI”, a completat
acesta.

IAB Europe este
vocea mediului de afaceri digital. Misiunea sa este aceea de a
proteja, promova si sprijini profesionalizarea industriilor de
publicitate online, media, cercetare de piata si analiza din Europa.
Impreuna cu membrii sai, companii si asociatii nationale de comert,
IAB Europa reprezinta peste 5.500 de organizatii.

Tarile membre sunt:
Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Danemarca,
Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda,
Norvegia, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia,
Spania, Suedia, Elvetia, Turcia, Ucraina si Regatul Unit.

Membrii din partea
corporatiilor includ: AB Inbev, Adconion Media Group, Adition, Adobe,
Astech, Agof Services GmbH, AOL Advertising Europe, AudienceScience,
BBC Advertising, CNN, CoAdvertise, comScore Europe, Creafi Online
Media, Criteo, Deutsche Post, eBay International Advertising,
Emediate, Evidon, Expedia Inc, Fox Interactive Media, Gemius,
Goldbach Group, Google, GroupM, Hi-Media, Koan, Mediamind, Meetic,
Microsoft Europe, Millward Brown, News Corporation, nugg.ad, Nielsen
Online, OMD, Orange Advertising Network, PHD, Prisa, Proxistore,
Publicitas Europe, Pubmatic, Quisma, Sanoma Digital, Selligent,
Tradedoubler, Triton Digital, Truste, United Internet Media,
ValueClick, Verisign, Viacom International Media Networks, Webtrekk,
White & Case, Yahoo!, Yandex and Zanox. Membrii asociati includ:
Advance International Media, Aegis Media, Banner, Clarins, Desigual,
ePrivacyConsult, Exponential, Intelliad, Mediabrands, Meetrics,
NextPerformance, Rocket Fuel, Rubicon and Turn Europe.