MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Romania face parte din noul Consiliu Director al IAB Europe

29 mai 2013, ora 12:37, autor(i): Andreea Radu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Ioana Anescu.jpg
IAB Europe a anuntat noul sau Consiliu Director, care a fost ales la Adunarea Generala din cadrul Congresului anual Interact din Barcelona. Noul Board va avea un mandat de 2 ani. O prezenta mai numeroasa a reprezentantilor din zona Centrala si Est Europeana in Consiliul Director ii confera regiunii o reprezentativitate sporita la nivelul intregului peisaj digital european.

Constantine Kamaras, membru in Consiliul Director al IAB Grecia, a fost ales presedinte al board-ului european.

Noul vicepresedinte este Stephanie Hospital, executive vice-president la Orange Digital. Alti noi membri ai Comitetului Executiv ii includ pe: Didier Ongena, general manager al Microsoft Advertising Western Europe, care a fost ales administrator (trezorier), Fabiano Lazzarini, general manager IAB Italia, si Thomas Schauf, head of european and international affairs BVDW (IAB Germania).

Membrii ai board-ului care au fost realesi pentru inca un mandat sunt: Thomas Duhr, vicepresedinte executiv interactive IP Deutschland (din partea United Internet Media); Patrick Marck, general manager, IAB Belgia; Guy Phillipson, CEO al IAB Regatul Unit; Mike Read, SVP si managing director, comScore Europe si Antonio Traugott, general manager, IAB Spania.



Noii membri din filialele IAB ii includ pe: Ioana Anescu (foto), managing director al IAB Romania, Neslihan Mesutoglu, membru al board-ului IAB Turcia, si Wlodzimierz Schmidt, presedinte al IAB Polonia.

Membrii din partea corporatiilor care se alatura board-ului pentru prima oara sunt: Anne Goodman, senior VP marketing ad sales, BBC Worldwide; Ben Humphry, managing director, Regatul Unit/Irlanda, nugg.ad; Janneke Niessen, co-fondator si CIO al Improve Digital (din partea Publicitas); Marc Panic, COO EMEA, GroupM si Estelle Werth, legal director, commercial and privacy, Criteo.

ôPrezenta Romaniei in Board arata ca industria noastra locala de digital are un cuvant de spus in ceea ce priveste evolutia domeniului la nivel european. Ma bucura faptul ca tara noastra este recunoscuta ca un factor de decizie important in business-ul digital si ca, in felul acesta, ii este recunoscuta si participarea activa ca membru al IAB Europe la actiunile acesteia. In plus, pentru Romania ca industrie, prezenta in board inseamna o mai mare vizibilitate a mediului de afaceri si o mai buna reprezentare a intereselor acestuia si al altor industrii regionale emergenteö, a declarat Ioana Anescu, managing director IAB Romania.

Kimon Zorbas, CEO IAB Europa, i-a felicitat pe noii membri ai Board-ului si ai Comitetului de Publicitate de Brand, subliniand ca noul Board va continua sa conduca asociatia spre viziunea pe termen lung a IAB asupra succesului. ôZona Europei Centrale si de Sud-Est, inclusiv Turcia, este puternic reprezentata in noul Board, ceea ce arata gradul de dezvoltare si valoarea acestei regiuniö, a declarat Kimon Zorbas.

ôSectorul nostru recunoaste, de asemenea, importanta echitatii de gen in cadrul Board-ului, si avantajele intrinseci pe care le aduce aceasta, urmand tendintele mediului de afaceri al secolului XXIö, a completat acesta.

IAB Europe este vocea mediului de afaceri digital. Misiunea sa este aceea de a proteja, promova si sprijini profesionalizarea industriilor de publicitate online, media, cercetare de piata si analiza din Europa. Impreuna cu membrii sai, companii si asociatii nationale de comert, IAB Europa reprezinta peste 5.500 de organizatii.

Tarile membre sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elvetia, Turcia, Ucraina si Regatul Unit.

Membrii din partea corporatiilor includ: AB Inbev, Adconion Media Group, Adition, Adobe, Astech, Agof Services GmbH, AOL Advertising Europe, AudienceScience, BBC Advertising, CNN, CoAdvertise, comScore Europe, Creafi Online Media, Criteo, Deutsche Post, eBay International Advertising, Emediate, Evidon, Expedia Inc, Fox Interactive Media, Gemius, Goldbach Group, Google, GroupM, Hi-Media, Koan, Mediamind, Meetic, Microsoft Europe, Millward Brown, News Corporation, nugg.ad, Nielsen Online, OMD, Orange Advertising Network, PHD, Prisa, Proxistore, Publicitas Europe, Pubmatic, Quisma, Sanoma Digital, Selligent, Tradedoubler, Triton Digital, Truste, United Internet Media, ValueClick, Verisign, Viacom International Media Networks, Webtrekk, White & Case, Yahoo!, Yandex and Zanox. Membrii asociati includ: Advance International Media, Aegis Media, Banner, Clarins, Desigual, ePrivacyConsult, Exponential, Intelliad, Mediabrands, Meetrics, NextPerformance, Rocket Fuel, Rubicon and Turn Europe.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 18 August 2022, 18:33
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter