MEDIA & MARKETING

Saatchi&Saatchi a semnat o campanie Novartis, dupa castigarea unui pitch international in cadrul propriei retele

08 iunie 2010, ora 14:12 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
pisimedie.jpg
Echipa Saatchi & Saatchi din Bucuresti a realizat cea mai recenta campanie de print pentru Novartis - Fenistil Skin Sensations, in urma castigarii unui pitch desfasurat in interiorul retelei si coordonat de Saatchi & Saatchi Geneva, a anuntat marti agentia.
Campania Fenistil Skin Sensations ruleaza in Polonia si este formata din patru executii care dramatizeaza problemele pielii: tanarul-chibrit, femeia-pisica, baiatul-spin, omul-furnica, in timp ce gelul ia forma unor personaje sau obiecte care inlatura disconfortul.

Echipa a fost formata din John Pallant, Roger Kennedy si Derek Green (executive creative director), Jorg Riommi (creative director), Lucian Cernat, Daniela Nedelschi (art director), Irina Popp, Jorg Riommi (copywriter), Liana Petrascu, Alexandra Ivan, Thijs Hoogenboom (account manager), Tania Retchisky, Monica Garbur, Vitalie Brega (art buyer).

Saatchi&Saatchi face parte din grupul Centrade. Printre clientii sai se numara Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 15 Iunie 2021, 03:31
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter