- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Scaderi in linie pentru printul de business in T1. Exceptii: Financiarul si Business Magazin

04 Jun, 14:03 • andra.gheorghe
Financiarul, cotidianul de afaceri al trustului Intact, este singurul titlu din printul national de profil care a raportat cresteri semnificative ale vanzarilor in T1 2010, comparativ cu T1 2009. Business Magazin a crescut cu 1% in vanzari, iar restul, in frunte cu Saptamana Financiara si Capital, au pierdut cumparatori, arata cele mai recente date ale Biroului Roman de Audit al Tirajelor.
Scaderi in linie pentru printul de business in T1. Exceptii: Financiarul si Business Magazin

Financiarul, cotidian lansat de Intact in 2008, a inregistrat vanzari medii per aparitie de 8.600 exemplare in primele trei luni ale anului, in crestere cu peste 100% fata de perioada similara a anului trecut.

Saptamanalul Business Magazin, editat de Publimedia, a fost cel mai stabil din punct de vedere vanzari. Publicatia s-a vandut in circa 10.000 exemplare in primul trimestru al acestui an, cu 1% mai mari din T1 2009.

Cea mai mica scadere a vanzarilor din T1 2010 a raportat-o Money Expresss, saptamanal editat de M & C Strategy, care a pierdut 5% din vanzarile per aparitie, de la 5100 exemplare in T1 2009, la 4800 in ianuarie- martie 2010.
[img=720][/img]
Ziarul Financiar, in continuare cel mai bine vandut cotidian de afaceri din Romania, si-a scazut vanzarile cu 6% in T1 2010, de la 15.000 exemplare i ianuarie- martie 2009, la 14.000 exemplare.

Saptamana Financiara, saptamanl din portofoliul Intact, a raportat cea mai mare scadere a vanzarilor, de 51% in T1 2010, fata de T1 2009. Titlul a vandut in primele trei luni ale anului in curs 18.700 exemplare per editie, fata de 37.000 in perioada similara a anului trecut.

Capital, saptamanal editat de la inceputul anului de Editura Evenimentul Zilei si Capital, si-a scazut vanzarile cu 40% in T1 2010 versus T1 2009, de la o medie de 20.000 exemplare per aparitie, la 12.600.