MEDIA & MARKETING

Seful Carat Romania: Cel mai important client ne asigura 10%-12% din business

26 octombrie 2010, ora 13:47, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
carat-mediu.jpg
Cel mai important client din portofoliul agentiei de media Carat Romania, Nokia, acopera circa 10%-12% din business-ul agentiei, a declarat Razvan Varabiescu, directorul Carat.
Compania condusa de Varabiescu a terminat anul 2009 cu venituri de 8,8 milioane euro, potrivit datelor raportate la Registrul Comertului.

"La cum arata cifrele pe care le avem in prezent, vom finaliza anul intr-o nota comparabila cu 2009, ne vom incadra intr-o marja de plus/minus 10%. Mai avem cateva campanii in desfasurare, asa ca inca nu pot inainta cifre concrete", a declarat pentru DailyBusiness.ro managing directorul Carat Romania.

Agentia Carat este parte a Aegis, grup britanic de media buying si cercetare de piata si unul dintre cei mai mari furnizori de servicii media globali. Alti clienti importanti ai companiei sunt Opel.



Aegis detine in Romania agentiile Tempo Media , Carat si Aegis Media Central Services.

Pe piata locala de media, estimata la 339 milioane euro in 2009, activeaza agentii ca B.V. Universal McCann, Zenith Media, Starcom Media Vest, Initiative, Mindshare, OMD sau Mediaedge:cia (MEC) Romania.

Carat Romania mai are in portofoliu clienti ca Lactalis, Opel sau Disney.

Printre principalii concurenti ai Nokia in Romania se numara Sony Ericcson, al carui cont de media este gestionat de MEC Romania, Samsung - care lucreaza pe servicii de media cu Starcom, sau HTC, cu media asigurata de Universal McCann.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 19 Septembrie 2021, 19:35
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter