MEDIA & MARKETING

Social media a invins: Gap se intoarce la vechiul logo

12 octombrie 2010, ora 12:41 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
La doar cateva zile de la lansarea noului logo, Gap, unul dintre cei mai cunoscuti retaileri de imbracaminte din lume, revine la vechiul simbol, scrie Advertising Age.
Anuntul revenirii la vechiul logo, utilizat de companie in ultimii 20 de ani, va fi facut pe pagina de Facebook a companiei, conform sursei citate.

Marka Hansen, presedintele Gap pe America de Nord, a informat departamentul de marketing al companiei in legatura cu aceasta schimbare, recunoscand ca lansarea noului logo a fost o greseala.

Noul logo ce fusese creat de agentia new - yorkeza Laird & Partners a starnit un val de critici impotriva companiei pe retelele de socializare.



Un oficial Gap a spus ca in ciuda revenirii la vechiul logo, compania va continua sa colaboreze cu agentia Laird & Partners.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Joi, 13 Decembrie 2018, 16:27
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter