- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Circa 40% din echipa BrandTailors va fi inlocuita

17 May, 10:45 • Redactia DailyBusiness
Structura fiecarui departament al agentiei BrandTailors a fost regandita si aproximativ 40% din echipa a fost sau urmeaza sa fie inlocuita cu profesionisti potriviti noilor job description-uri, in urma finalizarii procesului de redefinire a structurii organizationale, au anuntat oficialii agentiei.
Circa 40% din echipa BrandTailors va fi inlocuita

Compania are 21 de angajati.

In octombrie 2009, echipa de management a companiei de consultanta a hotarat initierea unui proces de evaluare a performantelor profesionale ale fiecarui angajat la nivel individual, dublat de evaluarea eficacitatii proceselor interne de lucru.

Scopul acestui demers a fost acela de perfectare a unui model de business sustenabil.

„In ultimii doi ani, am constatat un decalaj intre sezonalitatea industriei de consultanta de brand si sezonalitatea incarcarii din punct de vedere volum de ore de lucru in cadrul companiei. Ca o consecinta a acestui decalaj, devenise practic imposibil dezvoltarea unei strategii de management pe termen mediu si lung”, a declarat Beatrice Danis (foto), managing partner BrandTailors.

„Daca pana la inceputul lui 2009 companiile de consultanta de brand erau nevoite sa angajeze forta de munca fara o pregatire adecvata acestui domeniu si in consecinta sa adapteze structura organizationala si procesele de lucru in functie de competentele lor, situatia actuala permite o recrutare bazata pe nevoile companiei si nu viceversa”, a mai spus Beatrice Danis.

Astfel, managementul companiei a decis incheierea colaborarii chiar si cu unii dintre cei mai vechi membri ai echipei.

„Ca dovada a faptului ca am abordat acest demers cu seriozitate am decis sa renuntam in data de 15 aprilie 2010 chiar si la unul dintre oamenii pe care i-am crescut aproape de la debutul activitatii profesionale si in care am investit efort si resurse financiare timp de 3 ani si jumatate, Monica Ileana Chermenschi”, a precizat Beatrice Danis.

„Decizia a fost cu atat mai greu de luat cu cat Monica si-a inceput cariera in branding chiar in cadrul BrandTailors, de pe pozitia de account manager, evoluand pe pozitia de brand consultant, ca o consecinta fireasca a urmarii cursurilor Chartered Institute of Marketing”, a adaugat reprezentantul BrandTailors.

Potrivit agentiei, bugetul salarial din 2009 a crescut cu 47% fata de 2008, iar pentru anul acesta oficialii companiei anunta o crestere medie de 15% fata de 2009.