- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Dupa Dolce Sport, Romtelecom continua expansiunea pe TV: \”Urmeaza noi posturi tematice\”

15 Sep, 14:42 • Redactia DailyBusiness
Dolce Sport, televiziune tematica detinuta de Romtelecom, incepe emisia saptamana aceasta, sub managementul lui Vlad Enachescu si o echipa editoriala formata din jurnalisti ca Emil Gradinescu, Cosmin Baleanu sau Bogdan Cosmescu. Compania intentioneaza, in viitorul apropiat, sa lanseze mai multe posturi tematice de divertisment, sub brandul Dolce.
Dupa Dolce Sport, Romtelecom continua expansiunea pe TV: \Urmeaza noi posturi tematice\

„Lansarea oficiala a primului canal tematic, Dolce Sport va fi urmata in viitorul apropiat de introducerea unor noi canale TV tematice sub brandul Dolce, de muzica si film”, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si dezvoltarea afacerii.

Grila Dolce Sport include si un talkshow zilnic, La Dolce Liga, a carui ora de difuzare va depinde de transmisiunile in direct ale celor mai importante partide,si care va dezbate evenimente din sport, cu precadere pe cele din Liga Campionilor UEFA, si cele romanesti de fotbal. Emisiunea va fi prezentata de Costin Stucan (de luni pana joi) si Claudiu Giurgea (vineri-duminica).

Din grila televiziunii mai fac parte stirile Sport 24 sau emisiunea matinala Morning Sport, prezentata de Dorinel Artene.

Pe langa meciurile din UEFA Champions League, postul va difuza si competitii precum Cupa Mondiala la handbal feminin sau Liga a doua de fotbal din Romania.

Canalul Dolce Sport este disponibil pe platformele Dolce (DTH si IPTV), NextGen si Boom.

Postul concureaza cu televiziuni ca GSP TV, Sport.ro sau Telesport.