- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Masura curajoasa la Publimedia pentru anul de criza 2010: \”Vom mari preturile de coperta\”

06 Jan, 00:01 • andra.gheorghe
Printre masurile pe care le va adopta in acest an de criza Publimedia, unul dintre liderii publishingului local, se numara cresterea preturilor de coperta, a declarat pentru DailyBusiness.ro Cosmina Noaghea (foto), directorul companiei, parte din trustul MediaPro.
Masura curajoasa la Publimedia pentru anul de criza 2010: \Vom mari preturile de coperta\

„Vom mari preturile de coperta, ne vom consolida pozitia fiecarui brand printr-un marketing eficient si adecvat fiecarui tip de publicatie si vom incerca sa atragem cele mai mari venituri din publicitate in concordanta cu pozitia publicatiilor pe care le avem in portofoliu”, a precizat Noaghea.

„Poate trebuia sa facem lucrul asta de mai demult. Sunt constienta ca masura implica si un risc, insa ni-l vom asuma”.

2009 a fost un an negru pentru printul romanesc. Desi audientele au crescut usor, vanzarile au inregistrat scaderi in linie, iar veniturile din publicitate s-au injumatatit.

Publimedia are in portofoliu titluri ca Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul sau Pro Sport.