MEDIA & MARKETING

Tempo Creative Group comunica pentru World Vision Romania

26 aprilie 2011, ora 13:30 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Companiile din cadrul Tempo Creative Group - Tempo Advertising, Kinecto si Rogalski Grigoriu Public Relations - au fost desemnate sa gestioneze comunicarea integrata pentru organizatia internationala World Vision din Romania.
In prezent, Tempo Creative Group se ocupa de implementarea campaniei de directionare catre fundatia World Vision a cotei de 2% din impozitul datorat statului si pregateste o serie de proiecte in directia antreprenoriatului social prin dezvoltarea de noi produse si parteneriate cu clientii grupului, de natura sa sustina atragerea de fonduri catre fundatie pe termen lung.

World Vision Romania este o organizatie care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, dezvoltare si advocacy. Organizatia World Vision Romania este partenera a World Vision International, prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume.

In Romania, World Vision isi desfasoara activitatea in municipiul Bucuresti si in judetele Cluj, Constanta, Dolj, Ialomita, Iasi, Timis si Valcea.



Unul din cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata romaneasca, Tempo Creative Group include companii specializate in toate disciplinele comunicarii.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 27 Iulie 2021, 07:26
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter