- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Tempo gestioneaza conturile de BTL ale Peroni Nastro Azzuro si Redd’s

08 Apr, 12:22 • Redactia DailyBusiness
Tempo Advertising gestioneaza conturile de BTL ale brandurilor Peroni Nastro Azzuro si Redd’s incepand cu luna februarie a acestui an, implementand conceptele castigatoare ale pitch-ului organizat de Ursus Romania, inceput in decembrie 2012 si terminat la finalul lunii ianuarie 2013.
Tempo gestioneaza conturile de BTL ale Peroni Nastro Azzuro si Redd’s


Anul acesta, brandul
Peroni Nastro Azzuro sarbatoreste 50 de ani de existenta printr-o
serie de evenimente sub sigla Anniversario 50. Conceptul castigator a
fost construit in jurul motto-ului „Art & Poetry”.

Tema pitch-ului a
fost concentrata pe design, cu declinari in BTL. Am dezvoltat stilul
vizual pentru Anniversario 50, insotit de propuneri de BTL, ruta
aleasa de client – „Art & Poetry” – fiind si recomandarea
agentiei, iar din martie am inceput implementarea propunerilor
creative”, a declarat Costin Milu, creative director Tempo
Advertising.

Echipa care a
contribuit la proiect este formata din Costin Milu – creative
director, Mihai Preotu – strategic planner, Viorel Holovaci –
senior art director, Raluca Ionita (D
anaila)
– client service director si Bogdan Ivascu – senior account
manager.

Activa de 17 ani,
Tempo Advertising are in prezent
un
portofoliu compus din branduri in domeniile FMCG, financiar-bancar,
telecom, media, retail, industria farmaceutica si tehnologie.