- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

The Group a castigat conturile de comunicare ale L\’Oreal Romania

26 Jun, 12:37 • Redactia DailyBusiness
L'Oreal Romania Luxury Products Division a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production, companii membre The Group, pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008, informeaza oficialii The Group.
The Group a castigat conturile de comunicare ale L\'Oreal Romania

Acestia nu au oferit informatii referitoare la valoarea conturilor L’Oreal Romania.

Nicola Porter Novelli si Events&Production vor dezvolta si implementa evenimentele dedicate lansarilor in Romania a produselor diviziei de lux a producatorului si distribuitorului francez de produse cosmetice L’Oreal.

Cele doua agentii vor oferi, pe langa serviciile de implementare, servicii de consultanta si de strategie pentru evenimentele asociate lansarii pe piata romaneasca a produselor gamei de lux.

Colaborarea dintre Nicola Porter Novelli si Events&Production, pe de o parte, si divizia de produse de lux a L’Oreal Romania, pe de alta parte, a inceput odata cu lansarea parfumului Fuel For Life by Diesel si a gamei de produse de ingrijire Biotherm, organizate in primavara acestui an.

Astfel, divizia de produse de lux a L’Oreal a decis sa incheie un parteneriat pe termen lung cu cele doua agentii membre The Group.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media.

Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.