Prin includerea cu titlu exclusiv a site-urilor Mediafax Group în portofoliul de vânzări, Thinkdigital România oferă clienților de publicitate online și agențiilor de media acces la cel mai amplu portofoliu de site-uri locale disponibil pana acum, în regim exclusiv, pe piața digitală din România.
Conform cifrelor aferente
lunii decembrie 2015 publicate de către SATI, departamentul de internet al BRAT,
Thinkdigital România acoperă peste 41% din totalul traficului provenit de pe dispozitive
tip desktop și laptop, precum și peste 28% din traficul provenit de pe
terminalele mobile (smartphone-uri și tablete). În total, Thinkdigital România atinge
32% din traficul măsurat de SATI.
Fostul lider, ProTV se
situează acum pe locul al doilea, cu 24% din totalul traficului auditat de SATI
provenit de pe desktop și laptop și 23% trafic provenit de pe terminalele
mobile, respectiv 23% din traficul măsurat de SATI, indiferent de device-ul
folosit.
Ringier ocupă poziția a
treia, acoperind 24% din totalul traficului provenit de pe dispozitive tip
desktop și laptop, în timp ce, în ceea ce privește traficul provenit de pe
terminalele mobile, Ringier acoperă doar 20% din traficul auditat de SATI. În total,
site-urile vândute de Ringier raportează 21% din traficul măsurat de SATI.
“Intr-o piata in
care platformele globale – Facebook si Google – aduna peste 60% din totalul
bugetelor disponibile, consolidarea ofertei locale si investitia comuna in
solutii standardizate si tehnologie e o tendinta fireasca si vizibila in toate
pietele din Europa de Est si in Emiratele Arabe Unite, unde activam. Lucrul acesta va deveni tot mai clar in 2016, deci cred
ca vom mai vedea atat consolidari de tipul celei facute in Romania de
ThinkDigital cu Mediafax, pentru spatiile premium, cat si noi oferte comune in
regim programatic, aici Project Agora fiind un pionier in pietele din Romania,
Grecia, Ungaria si Emirate, unde am lansat pana acum aceasta initiativa”, a declarat Dragos Stanca (foto), partener si reprezentant
al Think Digital Group in Romania.
TDG (Think Digital
Group) activează in domeniile media si vanzari online (prin compania ThinkDigital), adtech si programmatic
advertising (TailWind / Project Agora) si marketing digital (ForestView) alături de publisherii
locali importanți si de parteneri globali majori precum Facebook, Skype, Shazam, AppNexus ori Sizmek. Grupul are birouri in 6 tari din Europa Centrala si de Est,
precum si in Emiratele Arabe Unite. In Romania, ThinkDigital organizează si ICEEfest,
unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale dedicate Internetului
care au loc in regiune.
MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA
ThinkDigital a detronat ProTV in topul furnizorilor locali de spații publicitare online
08 ianuarie 2016, ora 17:27
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
73 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
73 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
52 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
70 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- XTB: Topul celor mai atractive companii pentru investitorii europeni la finalul anului 2021
- NETOPIA Payments: Numarul tranzactiilor online cu cardul a crescut cu 50% in primele noua luni ale anului
- Angajatori de TOP Tech 2021: 75% dintre angajatori ofera joburi remote
- Netflix a urcat pe primul loc in topul Superbrands Romania, dupa un an de pandemie
- Ce impact a avut a patra cea mai mare companie din țară în economia României în 2020
Ultima ora