- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

TVR 1, lider de audienta cu Finala UEFA Champions League

26 May, 16:25 • Redactia DailyBusiness
TVR 1 isi adjudeca locul I, pentru a doua sambata consecutiv, cu Finala UEFA Champions League, disputata de Borussia Dortmund si Bayern Munchen, a anuntat duminica televiziunea publica.
TVR 1, lider de audienta cu Finala UEFA Champions League

Daca sambata trecuta, pe 18 mai, Finala Eurovision Song
Contest aducea TVR 1 pozitia de lider de audienta, sportul rege claseaza, in
aceasta sambata, principalul post al Televiziunii Romane pe acelasi loc in
clasament. Partida de fotbal Borussia Dortmund – Bayern M?nchen, transmisa in
direct de TVR 1, TVR HD si tvrplus.ro, a adus
Televiziunii Romane pozitia de lider de audienta, atat la nivel national, cat
si urban.

Peste un milion de iubitori ai fotbalului din Romania au
urmarit Finala UEFA Champions League, disputata pe celebrul stadion Wembley din
Londra sambata, 25 mai si incheiata cu victoria bavarezilor.

Mai exact, 1.111.000 de telespectatori, in medie, au stat
cu ochii pe TVR 1 la meciul Borussia – Bayern (in intervalul orar 21.46-23.36),
ceea ce corespunde unui rating mediu de 5,8% si unei cote medii de piata de
13,2%. La nivelul publicului urban, partida de fotbal a fost urmarita, in
medie, de 586.000 de telespectatori (rating mediu 5,6% si share mediu de
12,3%).

Cel mai urmarit moment al partidei comentate pentru
telespectatorii TVR 1 de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat
la ora 22.16, la nivel national, cand la TVR 1 se uitau 1.462.000 de microbisti
(rating de 7,7% si share de 15,8%). In ceea ce priveste publicul urban, cel mai
vizionat minut al meciului a fost inregistrat la 23.36, chiar la finalul
meciului, cand 765.000 de telespectatori din mediul urban (7,3% rating si 19%
cota de piata) aveau televizoarele deschise pe TVR 1.

De asemenea, festivitatea de premiere a noii Campioane a
Europei a fost de interes pentru telespectatorii romani, TVR 1 mentinandu-si
locul I in clasamentul audientelor si in intervalul orar 23.37-23.58.
Festivitatea a fost urmarita, in medie, de 1.110.000 de romani din intreaga
tara (rating mediu national de 5,8% si share mediu 18,1%). Dintre acestia,
684.000 reprezinta public urban (6,5% rating mediu, respectiv 18,5% cota medie
de piata).

Cititi si: Cati bani incaseaza Bayern Munchen pentru ca a
castigat Liga Campionilor