MEDIA & MARKETING

Unilever vrea sa-si dubleze cheltuielile pe online in 2011. "Pescuim acolo unde sunt pesti"

28 iunie 2010, ora 11:32 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Keith-Weed-medie.jpg
Unilever intentioneaza sa-si dubleze cheltuielile anul viitor pe partea de online. "Pescuim acolo unde sunt pesti", a explicat Keith Weed (foto), directorul de marketing al companiei, citat de brandrepublic.com.
Weed, care recent l-a inlocuit in functie pe Simon Clift, a declarat ca "suntem in mijlocul unei revolutii digitale. Stiu ca toata lumea vorbeste acum despre digital, insa ceea ce se intampla este mult mai mult decat si cele mai indraznete scenarii".

Weed crede ca globalizarea si digitalizarea "se hranesc reciproc" pentru a crea o unitate exponentiala in aceasta directie.

Unilever a cheltuit anul trecut pe advertising circa 7,4 miliarde dolari, clasandu-se pe locul doi dupa Procter & Gamble.



"Cred ca este un moment incitant pentru a fi in marketing, un moment incitant pentru a fi in publicitate si comunicare. Acum orice este posibil", a mai spus Weed.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 27 Iulie 2021, 07:34
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter