MEDIA & MARKETING

Walt Disney interzice reclamele la fast food in retelele sale TV, radio si online

06 iunie 2012, ora 12:46, autor(i): Andreea Radu   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
WD-food.jpg
Gigantul american media Walt Disney, care detine si faimosul parc cu acelasi nume, a anuntat ca va interzice reclamele la fast food in retelele sale TV, radio si online pentru a combate cresterea cazurilor de obezitate la copii.

Totusi, noile reguli nu vor intra in vigoare pana in 2015 si o mare parte va depinde de modul in care Disney defineste fast food, scrie BBC.

Producatorii de fast food si bauturi cu continut de zahar cheltuiesc aproximativ 1 miliard de dolari pe an (650 milioane de lire) pe reclame care ii vizeaza pe copiii cu varsta sub 12 ani.

Disney a precizat ca orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahar pe portie si mancare ce contine peste 600 de calorii nu vor mai aparea in reclame.



Bauturile dulci si produsele cu continut mare de sare vor fi de asemenea interzise pentru reclame, a anuntat compania.

Bob Iger, un reprezentant al companiei, a mentionat ca aceasta masura ar putea duce la o scadere pe termen scurt a veniturilor din publicitate, dar a adaugat ca firma va adapta si crea noi produse care sa intruneasca noile standarde.

Studiile recente arata ca aproape o treime din copiii din SUA sunt supraponderali sau obezi.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Radu Gabriela a spus:
06/06/2012 14:31
O alegere chiar inteleapta avand in vedere cate boli aduc aceste mancaruri. Si acum sincer cu cat vezi mai des reclama cu atat ti se face mai des pofta. Ar trebui sa se faca aceasta alegere si la alte televiziuni!
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 01 Decembrie 2020, 02:07
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter