MEDIA & MARKETING

WPP si-a dublat bugetul pentru achizitii in acest an

13 iunie 2011, ora 15:20 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Sorrell.jpg
WPP, cea mai mare companie de publicitate din lune, a alocat pentru acest an un buget dublu pentru investitii, de peste 200 milioane de lire sterline (325 mil. dolari), a declarat Martin Sorrell (foto), CEO-ul grupului.

Intr-un an normal, bugetul era de 100 milioane de lire sterline.

Compania vrea sa se extinda atat la nivelul pietelor emergente, cat si pe Internet.

WPP estimeaza un profit operational inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizari (EBITDA) de 2,5 miliarde de dolari in acest an. De asemenea, vrea sa se extinda pe piete emergente precum Brazilia, Rusiam China si India, a spus Sorrell, conform Bloomberg.



In primele patru luni din acest an, WPP a facut cateva achizitii de nivel mic si mediu in tari ca Statele Unite, Olanda, China si Coreea.

WPP a anuntat in aceasta luna ca a achizitionat 70% din F.biz, cea mai mare agentie de publicitate digitala din Brazilia.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 22:40
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter