NEW MEDIA

Crestere vertiginoasa a magazinelor online de beauty, home & deco sau articole pentru copii

02 noiembrie 2017, ora 00:43 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
foto: stocksnap.io
foto: stocksnap.io
Num─ârul de magazine online din categorii precum Beauty (cosmetice, parfumuri), home & deco sau articole pentru copii creste vertiginos in Romania, spune Andrei Radu, Fondator GPeC.


Conform studiului realizat de c─âtre eCommerce Foundation, pia╚Ťa de comer╚Ť online va dep─â╚Öi ├«n 2017 valoarea de 1,87 trilioane USD, ├«n cre╚Ötere cu 17% fa╚Ť─â de anul trecut. China, Statele Unite ╚Öi Marea Britanie sunt pie╚Ťele ce ├«nregistreaz─â cele mai mari ├«ncas─âri cu 681, 438 ╚Öi respectiv 196 milioarde dolari.

ÔÇŁPia╚Ťa comer╚Ťului online din Rom├ónia este ├«n continu─â cre╚Ötere. Pentru anul 2017, estim─âm c─â ne ├«ndrept─âm spre o valoare de 2,3 ÔÇô 2,4 miliarde de euro doar ├«n e-tail. Analiz─âm periodic proiecte noi ├«n cadrul competi╚Ťiei GPeC ╚Öi interac╚Ťion─âm ├«n mod continuu cu reprezentan╚Ťi ai magazinelor online de la noi. Astfel, vedem o cre╚Ötere vertiginoas─â a num─ârului de magazine online ├«n categorii precum Beauty (cosmetice, parfumuri), home & deco sau articole pentru copiiÔÇŁ, men╚Ťioneaz─â Andrei Radu, Fondator GPeC.

Tot potrivit datelor din raportul realizat ├«n aceast─â toamn─â de c─âtre eCommerce Foundation, peste 53% dintre clien╚Ťii ce apeleaz─â la serviciile magazinelor online au declarat c─â social media le influen╚Ťeaz─â ├«n mod direct obiceiurile de consum. Mai mult, pentru europeni, Facebook este ╚Öi r─âm├óne principala platform─â online de comunicare ╚Öi interac╚Ťiune cu magazinele online, cu un procent cov├ór╚Öitor de peste 85%.



ÔÇŁMagazinele online locale trebuie s─â ├«╚Öi organizeze bine ofertele, prezentarea lor ├«n site, campaniile de promovare, c├ót ╚Öi procesul de achzi╚Ťie sau de retur. Este imprtant s─â ├«nve╚Ťe cum s─â comunice cu cei pe care ├«i vizeaz─â ╚Öi ce mesaje s─â foloseasc─â ├«n func╚Ťie de canalul de comunicare, ofertele comerciale sau perioada din an. Pentru 42% dintre utilizatori, principala barier─â de a achizi╚Ťiona produse online este ├«ncrederea ╚Öi experien╚Ťa mai pu╚Ťin pl─âcut─â avut─â pe site. Astfel, prin participarea la evenimente valoroase, prin alocarea de fonduri ├«n mod eficient ├«n campanii de promovare ╚Öi av├ónd o rela╚Ťie bun─â cu partenerii comerciali, putem cre╚Öte, ├«mpreun─â, pia╚Ťa de eCommerce din Rom├óniaÔÇŁ, continu─â Andrei Radu.

Cele mai importante lec╚Ťii din segmentul de eCommerce, at├ót din pia╚Ťa local─â c├ót ╚Öi cea regional─â, vor fi prezentate ├«n cadrul GPeC SUMMIT, cel mai mare eveniment de comer╚Ť electronic, care se va desf─â╚Öura pe 14-15 noiembrie 2017, la Bucure╚Öti.

Invita╚Ťii GPeC vor atinge subiecte din domenii precum digital marketing, optimizarea ratei de conversie ╚Öi content marketing.

Printre cei mai importan╚Ťi speakeri interna╚Ťionali anun╚Ťa╚Ťi p├ón─â acum se num─âr─â: Neil Patel(Co-Fondator Crazy Egg)ÔÇô unul din cei mai buni speciali╚Öti├«n Marketing Online din lume, Oil Gardner (Co-Fondator Unbounce) - expert ├«n optimizarea ratei de conversie ╚Öi a landing page-urilor din cadrul unui magazin online, precum ╚Öi Amy Harrison (Fondator Write With Influence), ce conduce una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din ├«ntreaga lume. Printre al╚Ťi invita╚Ťi importan╚Ťi se num─âr─â Cyrus Shepard, fondatorul Fazilion Media, o companie de content marketing focusat─âpe SEO, publishing ╚Öi marketing afiliat, Sam Mallikarjunan, Executive Strategist la HubSpot ╚Öifost Head of Growth la HubSpot Labs, ╚Öi Jorij Abraham, Managing Director ECommerce Foundation
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 30 Septembrie 2020, 20:22
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter